Discuții între ANPC și furnizorii de utilități, pe tema deficiențelor în relația cu clienții

43

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a demarat o serie de discuții cu reprezentanții furnizorilor de utilități publice, respectiv Distrigaz Sud Rețele, Engie România SA și Enel România, anunță autoritatea, într-un comunicat

În urma centralizării, la nivel național, a sesizărilor primite de la consumatori au fost puse în discuție următoarele probleme: întârzieri nejustificate în efectuarea lucrărilor de execuție ale branșamentelor; întârzieri în realizarea branșamentelor din cauza relației dintre entitățiile emitente de avize; majorările facturilor făra o informare corectă, completă și precisă în prealabil a consumatorilor, majorări urmate de recalculări; necesitatea stabilirii unui grup de lucru la nivelul entităților implicate în domeniul furnizorilor de utilități.

Citeste si:  Răscoala continuă. Clienţii BCR îi scriu nemulţumiţi lui Băsescu: Aţi văzut vreo bancă a cărei activitate să fie suspendată?

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a propus constituirea unui birou unic pe lângă consiliile locale din care să facă parte toate entitățile emitente de avize și autorizații ce vizează debranșarea/bransarea populației de la utilitați publice. De asemenea, ANPC a propus desemnarea unui reprezentant al fiecărui furnizor de utilități la nivel de județ în vederea urgentării soluționării sesizărilor consumatorilor.

„Această propunere a avut la baza proiectul pilot desfășurat la nivelul Județului Constanța în perioada 2018-2019 în cadrul căruia atât Consiliul Județean, cât și furnizorii de utilități din județul Constanța au realizat un grup eficient de lucru în folosul consumatorilor”, a precizat Horia-Miron Constantinescu, Președinte ANPC.

Citeste si:  Ford şi-a redus estimările de profit pentru 2014 până la şase miliarde de dolari
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata