Studiu: Pentru aproape 90% dintre români, cafeaua înseamnă relaxare

Pentru aproape 90% dintre români, indiferent de câți ani au, cafeaua înseamnă relaxare, iar unul din trei români spun că atunci când se gândesc la o ceașcă aburindă, sunt mai fericiți. Pe aproximativ 16% dintre români o cană de cafea îi îndemnă la visare, arată un studiu Reveal Marketing Research.

O altă valență importantă este concentrarea, menționată cel mai des (30%) de cei între 25-34 de ani, dar mai puțin de cei în vârstă (7,1%). Pe aproximativ 16% dintre români o cană de cafea îi îndemnă la visare, iar pe 8,9% la colaborare.

Rezultatele ne arată că nu mai este la modă să inviți la o cafea, doar 7,5% dintre respondenți asociind această băutură cu flirtul, în special cei de 45-54 de ani. Din păcate, această băutură delicioasă este uneori inducătoare de stres dar la un procent mic, de 5,2% din populație.

Jumătate dintre români, indiferent de vârstă, au declarat că preferă cafeaua cu zahăr. La polul opus, cafeaua neagră, simplă este pe placul a 44,3% dintre cei peste 65 de ani, și a 25% dintre tineri. Putem spune că, odată cu înaintarea în vârstă, se dezvoltă gustul pentru cafeaua neîndulcită, sau, din cauza problemelor de sănătate este preferată cea simplă.

În schimb, 18,8% dintre tinerii sub 25 de ani beau cafeaua cu arome, în special femeile. O mică parte dintre respondenți au menționat cafeaua cu lapte, miere sau îndulcitor.

Aproape jumătate dintre români asociază cafelei un desert, doar tinerii sub 25 de ani au o preferință mai scăzută în acest sens (33%). Pe de altă parte, indiferent de vârstă, o treime dintre români nu savurează cafeaua fără țigară.

Foarte puțini (sub 3%) au menționat alte tabieturi la cafea cum ar fi presă, TV, socializare sau un pahar de apă.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.