EUR
4,84 RON
(-0.01%)
USD
4,08 RON
(-0.31%)
GBP
5,37 RON
(-0.44%)
CHF
4,48 RON
(+0.14%)
BGN
2,47 RON
(-0.31%)
BYN
1,67 RON
(+0.03%)
CAD
3,07 RON
(-0.08%)
RSD
0,04 RON
(+0.04%)
AUD
2,94 RON
(-0.06%)
JPY
0,04 RON
(-0.29%)
CZK
0,18 RON
(+0.58%)
INR
0,05 RON
(-0.21%)

Compania Byte Dance, proprietara TikTok, a ocupat aproape un sfert din piața chineză de publicitate

Compania chineză Byte Dance, proprietara platformei de video-sharing TikTok, a câştigat o mare parte din piaţa de publicitate din China, depăşind Tencent şi Baidu în primele şase luni din 2019, potrivit CNBC.

ByteDance a depăşit Baidu şi a devenit al doilea cel mai mare jucător în piaţa de publicitate digitală din China, cu o cotă de 23% din piaţă în prima jumătate a anului, echivalentul a 7 miliarde dolari, potrivit unui raport al firmei de consultanţă R3.

În acelaşi timp, Alibaba a câştigat 33% din piaţa de digital media în prima jumătate a anului, adică 10,2 miliarde dolari. Baidu a câştigat 17% din piaţă, adică 5,2 miliarde dolari, în timp ce Tencent a obţinut 14% din piaţă, echivalentul a 4,2 miliarde dolari.

Veniturile din reclame ale ByteDance au crescut cu 113% în prima jumătate a anului în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cea mai mare parte din creştere fiind generată de echivalentul chinez al TikTok – Douyin şi de aplicaţia de ştiri deţinută de ByteDance, Jinri Toutiao.

Sursa: aerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata