Allianz-Țiriac a realizat un rezultat operațional de 99 milioane de lei

 În primele nouă luni Allianz-Țiriac a realizat un rezultat operațional de 99 milioane de lei, cu prime brute subscrise pe segmentul asigurărilor non-auto în creştere cu peste 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce primele brute subscrise din asigurări de viață s-au majorat cu 8%.

Cele două linii de business strategice în portofoliul Allianz-Țiriac au ajuns să genereze aproape 50% din vânzările totale aferente primelor nouă luni din acest an, în creștere de la 44% în aceeaşi perioadă din 2018, precizează un comunicat al companiei de asigurări.

La nivelul segmentului non-auto, principalii contributori la creştere au continuat să fie asigurările de sănătate, cu un plus de 31%, și asigurările de proprietăţi, cu un avans de 10% faţă de primele nouă luni ale anului trecut.

Creșterile de pe liniile non-auto au reuşit să compenseze scăderea primelor brute subscrise pe segmentul asigurărilor auto obligatorii (RCA). La nivel agregat, pe toate liniile de business, Allianz-Țiriac a înregistrat prime brute subscrise de peste un miliard de lei, în creștere cu 3% față de primele nouă luni din 2018.

Citeste si:  Microsoft a raportat venituri de 33 miliarde dolari pentru T3, peste asteptările analiştilor

Profitabilitatea se menține robustă, cu un rezultat operațional de aproximativ 99 milioane de lei. „Observăm în ultima perioadă o schimbare de comportament în rândul clienților care nu poate decât să ne bucure: asigurările de viață, sănătate și locuință – au devenit prioritare. Eforturile susținute pe care le-am depus de-a lungul anilor sunt astfel răsplătite, iar această schimbare pozitivă de mentalitate se simte din plin și la nivelul portofoliului nostru. Allianz-Țiriac se află în acest moment într-o poziție unică în piața de asigurări, cu un portofoliu echilibrat și o activitate profitabilă, care îi conferă forța financiară pentru a absorbi cu ușurință potențiale șocuri. Profitul este polița noastră de asigurare prin care putem oferi protecție financiară clienților. O companie cu pierderi nu este ea însăși o companie puternică și cu atât mai puțin poate fi un punct de sprijin pentru client. La Allianz-Țiriac, reinvestim o mare parte a profitului obținut, pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a permite clienților să rămână stăpâni pe situație în orice condiții, așa cum am făcut în mod constant în ultimii 25 de ani”, a declarat Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Țiriac.

Citeste si:  DATA-COM SRL - notificare privind propunerea de intrare în faliment prin procedură simplificată

Sumele plătite clienților sub formă de despăgubiri și indemnizații au crescut cu 12%, la peste 575 milioane de lei. Daunele acoperite de asigurările de proprietăți au crescut cu peste 27% în primele nouă luni din 2019, fiind generate în principal de incendii și fenomene meteo severe. La nivelul asigurărilor auto, volumul despăgubirilor plătite a fost mai mare cu peste 5% faţă de primele nouă luni ale anului trecut. Acestea reprezintă două treimi din despăgubirile plătite de Allianz-Țiriac în primele nouă luni din 2019. O creștere semnificativă a daunalității a fost înregistrată și pe segmentul asigurărilor de sănătate, cu o creștere a despăgubirilor plătite de aproximativ 56% în primele nouă luni din 2019, în condițiile în care se observă o creştere importantă nu doar a interesului pentru achiziţionarea polițelor de sănătate, dar și a frecvenţei utilizării serviciilor medicale accesibile prin produse de asigurare.

Citeste si:  GARDIENII SRL - notificare privind deschiderea procedurii de insolvenţă

Numărul clienților care utilizează produsele și serviciile Allianz-Țiriac a crescut cu aproape 7% în primele nouă luni din 2019.

Allianz-Țiriac este parte a grupului german Allianz, cu o istorie de 129 de ani, prezent în România de 25 de ani.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata