Cei mai importanți factori care contribuie la succesul unui magazin online

Succesul unui site web de comerț electronic nu depinde doar de calitatea produselor sale, ci există o serie de alți factori care joacă un rol important. Doi dintre principalii factori au legătură cu modul în care este promovat site-ul și modul în care este proiectat.

Există diferite funcții care pot ajuta la crearea unui site web de comerț electronic mai ușor de utilizat pentru clienți și mai ușor de gestionat din perspectiva proprietarului. Totuși, procesul de creare site de prezentare nu este unul tocmai ușor, apoi poate fi dificil să gestionați toate caracteristicile esențiale ale site-ului de comerț electronic și elementele stilistice. Prin urmare, cel mai indicat este să apelați la serviciile pe care vi le poate oferi o agenție web design profesională. O astfel de agenție știe că fiecare magazin online este unic și că oferă anumite servicii personalizate.

Citeste si:  Casă la munte – cinci lucruri la care să fii atent când faci o astfel de investiţie

Tendințele actuale pentru un bun design de site-uri de comerț electronic includ:

Fotografii și video de înaltă rezoluție. În cazul cumpărăturilor online, consumatorii nu pot atinge produsul înainte de a-l achiziționa. Prin urmare, vor dori să vadă produsul din mai multe unghiuri, vor dori să mărească imaginea, tocmai pentru a vedea în detaliu produsul pe care îl comercializați. Considerațiile tehnice pentru imagini sunt cruciale. Imaginile care nu se încarcă sau necesită prea mult timp pentru a se încărca vor cauza o scădere a numărului de consumatori chiar și cu 39%. Așadar, este foarte important ca deținătorii de magazine online să înțeleagă că imaginile vând. În mod ideal, site-urile de comerț electronic ar trebui să afișeze mai multe fotografii per produs, iar fotografiile ar trebui să fie de înaltă rezoluție și optimizate pentru încărcarea rapidă a paginii.

Citeste si:  Saloanele de infrumusetare si frizerie se redeschid dupa 15 mai

Site optimizat pentru dispozitivele mobile. Site-urile care sunt optimizate pentru dispozitivele mobile îmbunătățesc experiența consumatorilor și, de asemenea, vă vor ajuta să vă creșteți vânzările. Toate magazinele online ar trebui să fie mobile-friendly, altfel consecințele nu vor întârzia să apară. Conform datelor, una din trei achiziții online este finalizată pe un smartphone.

Website-ul trebuie să dețină un design atrăgător. Imaginați-vă că intrați într-un magazin care nu arată deloc bine. Probabil nu ați cumpăra nimic dacă pe pardoseală ar fi murdărie sau hainele nu ar fi aranjate frumos. La fel se întâmplă și în cazul unui magazin online. În plus, dacă vă doriți să optimizați oportunitățile de conversie, procesul de creare site de prezentare ar trebui să includă o cale sigură și scurtă de la prima pagină până la checkout. Site-ul trebuie să arate bine, să aibă un design curat și aerisit și să fie intuitiv. Pe durata întregii sale vizite, consumatorul trebuie să fie însoțit de la pagină la pagină de elemente ajutătoare, astfel încât să găsească rapid tot ceea ce își dorește, să adauge în coș, să completeze informațiile și să fie anunțat că a plasat comanda cu succes.

Citeste si:  5 idei de produse pe care sa le cumperi copilului tau pentru inceperea anului scolar

Credibilitate. Pentru că utilizatorii online nu vă pot vedea, ei trebuie să aibă încredere, mai ales în ceea ce privește informațiile confidențiale referitoare la plată. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că site-ul este securizat și are o metodă de plată sigură. Cumpărătorii nu trebuie să simtă că informațiile lor confidențiale ajung pe mâini greșite. De aceea se și recomandă să adăugați pe pagina principală logo-uri ai unor furnizări de plăți de încredere.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata