EUR
4,84 RON
(-0.03%)
USD
4,41 RON
(+0.74%)
GBP
5,44 RON
(-0.44%)
CHF
4,57 RON
(+0.18%)
BGN
2,47 RON
(+0.17%)
BYN
1,84 RON
(+0.66%)
CAD
3,19 RON
(-0.41%)
RSD
0,04 RON
(-0.03%)
AUD
2,93 RON
(-0.83%)
JPY
0,04 RON
(+0.66%)
CZK
0,18 RON
(-0.47%)
INR
0,06 RON
(+0.17%)

Marketing online: Cum să ai un website care aduce profit?

În prezent, o strategie de Marketing online este necesară pentru orice afacere care își dorește să se dezvolte pe piață: de la business-uri locale până la companii de renume internațional. Scopul final este unul singur, mai ales atunci când vorbim despre magazinele online: ca website-ul să vândă! Cum ne asigurăm că acest lucru se întâmplă?

  1. Un site eficient este optimizat SEO

Să oferi produse ori servicii de calitate nu este suficient pentru a genera profit. În primul rând, site-ul are nevoie de vizibilitate. Pentru a te asigura că potențialii clienți ajung la produsele tale, trebuie ca magazinul tău online să apară pe primele poziții în motoarele de căutare. Serviciul de optimizare SEO te ajută să devii relevant pentru căutările utilizatorului, ceea ce duce, automat, la ocuparea unui loc fruntaș în Google și la creșterea numărului de conversii.

  1. Trebuie să fie rapid și user-friendly

Nu este o noutate faptul că trăim în Era Vitezei. Utilizatorii accesează o pagină de pe device-uri diferite, există opțiuni multiple pentru aceeași căutare, iar răbdarea lor este limitată. Un site trebuie să fie rapid (Google recomandă o viteză de încărcare a paginii de 5 secunde), să fie optimizat pentru afișarea pe ecranul telefonului ori tabletei și să se diferențieze de concurență prin experiența pe care i-o oferă utilizatorului (UX).

  1. Generează conținut de calitate

Conținutul este baza fiecărui website bun. Google și alte motoare de căutare prioritizează afișarea site-urilor cu un conținut de înaltă calitate. Trebuie, astfel, să te asiguri că pagina ta furnizează informații unice și de interes pentru publicul tău țintă. Rămâi conectat la publicul tău țintă, anticipează-i nevoile și generează, mai apoi, soluții viabile la problemele sale prin intermediul site-ului tău.

  1. Creează o comunitate în jurul lui

În prezent, o strategie de Marketing Digital este incompletă dacă nu vorbim și de componenta rețelelor de socializare. Social Media îți permite să creezi o întreagă comunitate în jurul companiei tale. Nu uita să comunici constant și să incluzi în postările tale link-uri directe către diferite pagini din site-ul tău!

SEO 365 este o echipă de specialiști în SEO și Marketing online care se ocupă de crearea de strategii care să genereze vizibilitate și profit în mediul digital. Dacă îți dorești un site modern și optimizat, agenția îți pune la dispoziție consultanță gratuită.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata