EUR
4,84 RON
(+0.1%)
USD
4,31 RON
(+0.33%)
GBP
5,42 RON
(+0.27%)
CHF
4,48 RON
(+0.52%)
BGN
2,47 RON
(+0.11%)
BYN
1,80 RON
(+0.31%)
CAD
3,19 RON
(+0.42%)
RSD
0,04 RON
(+0.09%)
AUD
2,98 RON
(-0.17%)
JPY
0,04 RON
(+0.65%)
CZK
0,18 RON
(-0.05%)
INR
0,06 RON
(+0.74%)

Specialiștii anunță extinderi vaste pentru anul 2020 pe piața saloanelor de înfrumusețare din România

Conform statisticilor recente, noile afaceri se supun riscului de falimentare în primii ani de activitate. Un astfel de deznodământ depinde foarte mult de profilul afacerii, de condițiile pieței, dar și de atitudinea antreprenorului. Pentru ca o afacere să aibă succes, trebuie să prezinte interes și avantaje notabile pentru clienți, încă dinainte de lansare. Tocmai de aceea, specialiștii recomandă tinerilor antreprenori achizitia de francize, un sistem bine pus la punct, cu ajutorul căruia oricine își poate clădi drumul spre succes în lumea afacerilor.

Cel mai bun exemplu de franciză de succes este Nomasvello, prezent în peste 15 țări, cu un total de 1.200 de centre deschise. Acest brand reprezinta cea mai mare rețea de centre de înfrumusețare specializate în epilare definitivă, o modalitate modernă de eliminare a părului nedorit și foarte solicitată în zilele noastre, în special în rândul femeilor.

De-a lungul anilor, lanțurile de saloane de înfrumusețare s-au confruntat cu o popularitate în continuă ascendență. În capitală, apariția acestora este determinată și de interesul crescut al femeilor de a arăta bine în orice situație și de a se simți răsfățate. Afacerile care au supraviețuit cu succes schimbărilor bruște de pe plan economic și politic sunt acele saloane de înfrumusețare care s-au axat pe servicii indispensabile femeilor, precum epilarea și îngrijirea facială.

Rentabilitatea saloanelor de înfrumusețare de tip franciză

La nivel global, industria produselor și a procedeelor de înfrumusețare valorează, conform statisticilor oficiale, jumătate de miliard de dolari. O astfel de afirmație denotă rentabilitatea unui salon de înfrumusețare, ca parte a unei rețele de renume.

Principalele avantaje ale francizei pentru saloanele de înfrumusețare:

  • Investiție redusă

Spre deosebire de investiția într-o afacere pusă pe picioare de la zero, în cazul unei francize, nivelul investiției scade, însă beneficiile cresc, devenind astfel o afacere la cheie extrem de profitabilă.

  • Echipamente moderne

Un salon de înfrumusețare nu poate avea succes dacă nu deține echipament modern, adaptat celor mai noi tendințe în materie de frumusețe și îngrijire. În acest caz, franciza este avantajoasă, deoarece asigură echipamentele necesare pentru noile centre deschise.

Un alt avantaj notabil este faptul că nu trebuie construită o imagine nouă. În zilele noastre, lansarea unei afaceri depinde foarte mult de imagine, iar avantajul unei imagini pozitive deja formate pe piață este cel mai important motiv pentru care antreprenorii aleg franciza.

  • Training-uri de specialitate

Pentru majoritatea saloanelor de înfrumusețare deschise în franciză se oferă ore de training specializat, astfel încât toți angajații să aibă același nivel de pregătire, să dea dovadă de profesionalism și să răspundă cu promptitudine cerințelor clienților.

  • Marketing inclus

Franciza ofera un plan complet de promovare la nivel național, pentru asigurarea vizibilității de brand și a reputației acestuia. Astfel, clienții vor fi atrași în noile saloane deschise încă din prima zi de activitate, cunoscând deja brandul și serviciile oferite de către acesta.

Orașele din România unde se va extinde piața saloanelor de înfrumusețare

Timișoara, Galați, Iași, Piatra-Neamț și Satu-Mare sunt doar cateva dintre orasele unde brandul Nomasvello intentioneaza sa deschida noi saloane in 2020. Aceste orașe au arătat un interes real pentru serviciile de înfrumusețare, motiv pentru care piața va cunoaște o dezvoltare rapidă în următorii ani. Printre cele mai căutate servicii în aceste orașe se numără serviciile de epilare definitivă. Astfel, experții concluzionează că orice nou salon de înfrumusețare specializat pe un astfel de serviciu va beneficia de o intrare mult mai ușoară pe piață, datorită cererii în continuă creștere.

Experții nu contestă nici creșterea interesului pentru afacerile noi, însă atrag atenția asupra beneficiilor garantate de o franciză. Încrederea într-un brand este greu de câștigat și necesită mult timp și investiții sustenabile de-a lungul anilor. Prin intermediul francizei, antreprenorii la început de drum beneficiază de o încredere solidă, construită în ani de experiență și profesionalism, fapt ce facilitează buna funcționare a afacerii prin reducerea considerabilă a costurilor de marketing si de atragere a clienților.

Secretul succesului unei francize este, de asemenea activitatea nișată. Asa cum spunea Kevin Systrom: „Concentrează-te asupra unui singur lucru și fă-l foarte, foarte bine; astfel, vei ajunge foarte, foarte departe”.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata