EUR
4,84 RON
(+0.04%)
USD
4,30 RON
(+0.09%)
GBP
5,37 RON
(-0.07%)
CHF
4,55 RON
(+0.04%)
BGN
2,47 RON
(+0.07%)
BYN
1,76 RON
(+0.09%)
CAD
3,17 RON
(-0.03%)
RSD
0,04 RON
(-0.02%)
AUD
2,99 RON
(+0.02%)
JPY
0,04 RON
(+0.09%)
CZK
0,18 RON
(0%)
INR
0,06 RON
(+0.1%)

Tazz by eMAG preia o parte din echipa Uber Eats

Cu activitate în 17 oraşe din România şi un portofoliu de peste 1.000 de restaurante platforma Tazz by eMAG, cooptează o parte din echipa Uber Eats în frunte cu directorul de vânzări, Cătălin Gealapu, cu scopul de a dezvolta reţeaua de restaurante locale partenere şi piaţa din Bucureşti. Uber Eats  şi-a anunţat retragerea săptămâna trecută de pe mai multe pieţe, inclusiv din România.

„Vrem să dezvoltăm accelerat businessul Tazz by eMAG, astfel că îi aducem alături de noi pe cei mai buni, care au expertiza şi înţelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Dorim să putem oferi în continuare clienţilor care comandau până acum pe Uber Eats un loc unde să găsească produsele lor favorite, astfel că aşteptăm să ni se alăture cât mai multe dintre restaurantele partenere ale Uber Eats. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din Bucureşti este deja foarte mare”, a spus Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG.

După prezenţa pe platformă în Timişoara, Cluj- Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iaşi, Alba Iulia, Baia Mare, Braşov, Constanţa, Deva, Ploieşti, Sibiu, oferta Tazz by eMAG este în continuă expansiune, iar McDonald’s se alătură astfel ofertei din Bucureşti.

Astfel, Tazz by eMAG urmăreşte să mai atragă încă 300 de restaurante în Bucureşti, până la finalul lunii iulie,   Printre partenerii din afara restaurantelor prezente pe Tazz by eMAG se numără eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, precum şi dm drogerie markt.

Pe fondul pandemiei COVID-19, in ultima lună, comenzile la Tazz by EMAG au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei.

Platforma de livrare ultra rapidă,Tazz by eMAG, în 60 de minute, pentru mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum şi produse diponibile în showroom-urile eMAG.

Aplicaţia Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store cât şi din App store, iar serviciile sunt disponibile şi pe platforma online. Compania a luat o serie de măsuri de siguranţă pentru clienţii, curierii şi partenerii săi şi a implementat opţiuni de livrare care limitează interacţiunea dintre clienţii care comandă online şi curierii care livrează produsele.

Utilizatorii pot opta pentru „livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la uşă sau într-un loc specific menţionat de client în aplicaţie, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunţat telefonic de efectuarea comenzii. Tazz by eMAG recomandă în continuare tuturor clienţilor să utilizeze plata cu cardul şi să elimine, pe cât posibil, plata cash.

Asadar, aplicatia Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel şi-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acţionariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului.

sursa business magazin

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata