Carrefour a cumpărat 224 de magazine de proximitate în Taiwan

Carrefour, grupul francez de distribuţie  a anunţat, marţi, că a ajuns la un acord cu grupul Dairy Farm pentru a prelua Wellcome Taiwan, o operaţiune care îi va permită să dobândească 224 de magazine de proximitate în Taiwan, transmite Reuters.

Tranzacţia evaluează, astfel, Wellcome Taiwan la 97 milioane de euro, a precizat Carrefour într-un comunicat. Wellcome Taiwan a realizat în 2019 o cifră de afaceri de aproximativ 390 milioane de euro.

Dealtfel, Carrefour, are deja 137 de magazine în Taiwan, dintre care 69 magazine de proximitate sub brandul Market, si va deveni după preluarea Wellcome Taiwan al doilea jucător de pe piaţa magazinelor de proximitate din Taiwan, după liderul PX Mart.

Citeste si:  Fitch a confirmat ratingul Carrefour la "BBB", cu perspectivă stabilă

Anul trecut, Carrefour a realizat în Taiwan vânzări de aproape două miliarde de euro şi un profit operaţional de 209 milioane euro. În paralel cu extinderea în Taiwan, Carrefour se retrage de pe piaţa chineză extrem de competitivă, unde anul trecut şi-a vândut 80% din acţiunile la retailerul de produse electronice Suning.com.

În România, Grupul Carrefour oferă clienţilor săi multiple posibilităţi de a face cumpărături, atât în cele peste 370 de magazine din ţară, cât şi prin portalul unic www.carrefour.ro şi platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, în 24 de oraşe.

Citeste si:  Analiştii critică decizia Carrefour de separare a reţelei Dia şi Carrefour Property
Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata