Cât de des ar trebui să îmi reproiectez site-ul web?

Una dintre cele mai comune întrebări pe care și-o adresează majoritatea deținătorilor de afaceri este „Cât de des ar trebui să îmi reproiectez site-ul?”. Din păcate, aceasta este o întrebare destul de complicată și fără un răspuns exact. Totuți, puteți ține cont de anumite aspecte, așa că în cele ce urmează, vă dezvăluim aspectele cele mai importante care ar trebui să vă dea de gândit.

Compatibilitatea cu dispozitivele mobile. Dacă site-ul pe care îl dețineți nu este prietenos cu dispozitivele mobile, atunci cu siguranță este timpul pentru o actualizare. Mai mult ca oricând, oamenii accesează site-urile de pe dispozitivele mobile, așa că doriți să fiți sigur că puteți ajunge la clienți oriunde se află și orice dispozitiv ar folosi. De asemenea, Google indexează acum mai întâi versiunile mobile ale site-urilor, deci trebuie să fiți convins că site-ul este optimizat pentru dispozitivele mobile.

Nu îl puteți gestiona. Cu excepția cazului în care site-ul are unele funcționalități foarte complicate, ar trebui să puteți efectua de unul singur actualizările de bază ale site-ului, fără să fiți nevoit să apelați la o agenție web design. Totuși, dacă site-ul este învechit, este posibil să nu mai puteți utiliza un sistem de gestionare a conținutului. Prin urmare, dacă nu puteți face actualizări de bază ale site-ului, poate fi momentul să luați în considerare o reproiectare a site-ului. La urma urmei, decât să plătiți o firmă web design pentru a efectua actualizările de bază, mai degrabă optați pentru serviciul de realizare site web sau creare site de prezentare, în funcție de cerințele pe care le aveți.

Citeste si:  Propriul business cu investiție inițială zero și un venit de 60.000 de lei în 2 săptămâni!

Este demodat. Dacă ați schimbat denumirea afacerii, brandul sau un segment din afacere și acum expuneți publicului o versiune nouă a activităților pe care le desfășurați, atunci cu siguranță este momentul să aruncați o privire critică asupra site-ului web. Pentru că adesea un site web este prima interacțiune pe care clientul o are cu afacerea pe care o desfășurați, doriți să fiți siguri că website-ul reflectă aspectul actual al afacerii.

Funcționează? Observați un oarecare progres? Aceasta este poate cea mai de bază întrebare pe care trebuie să v-o adresați atunci când vă gândiți dacă să apelați sau nu la o firmă web design pentru reproiectarea site-ului. Dacă site-ul funcționează excelent și dacă vă ajută să vă atingeți obiectivele stabilite  – cum ar fi colectarea de lead-uri sau educarea potențialilor clienți referitor la produsele sau serviciile pe care le oferiți -, atunci nu este necesară nicio modificare. În caz contrar, este momentul să luați în considerare fie o reproiectare, fie realizare site web complet nou, în concordanță cu serviciile și produsele pe care le oferiți în prezent.

Citeste si:  Unde merg romanii in mini-vacanta de Sfanta Maria

Este dificil să găsiți ceea ce căutați. Foarte indicat este să aruncați o privire asupra site-ului web din perspectiva unui potențial client. Este ușor de găsit un anumit produs sau o anumită informație? Este ușor de navigat printre toate informațiile pe care le puneți la dispoziție? Aruncați o privire asupra analizelor, în special la rata de respingere. Cum arată aceste numere? Dacă nu este clar pentru utilizatori cum să găsească informațiile pe care le caută, atunci trebuie să schimbați ceva. Ei nu vor petrece timp căutând acul în căruța cu fân, ci vor trece imediat la unul dintre concurenți.

Citeste si:  Cum să-ți dezvolți afacerea

Dacă, pe măsură ce citiți acestă listă, descoperiți că vă confruntați cu multe dintre problemele expuse în aceste rânduri, atunci ar putea fi timpul pentru o reproiectare a site-ului. O agenție web design vă poate ajuta să reproiectați site-ul web pentru a reflecta mai bine afacerea pe care o desfășurați și pentru a vă atinge toate obiectivele.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata