EUR
4,84 RON
(-0.02%)
USD
4,25 RON
(+0.3%)
GBP
5,32 RON
(+1.16%)
CHF
4,53 RON
(+0.11%)
BGN
2,47 RON
(-0.07%)
BYN
1,76 RON
(+0.36%)
CAD
3,13 RON
(+0.71%)
RSD
0,04 RON
(-0.02%)
AUD
2,96 RON
(+0.6%)
JPY
0,04 RON
(+0.34%)
CZK
0,18 RON
(+0.17%)
INR
0,06 RON
(+0.68%)

Top 3 beneficii ale deținerii terminalelor POS în magazine

De la un an la altul, cardurile bancare încep să se plieze tot mai mult pe ideea de plată realizate de către români. Dacă în anul 2014 erau 10 milioane de carduri active, în anul 2018 numărul acestora a trecut de 17 milioane, potrivit statisticilor BNR. Tot aceste statistici ne arată că rata de creștere a retragerilor de numerar este de circa 6%, în vreme ce rata de creștere a plăților cu cardul este 37%.

Magazinele, alimentarele sau chioșcurile de cartier care încă nu au terminale POS (Point of Sale – Punct de vânzare) pot pierde sume esențiale de bani, ținând cont de faptul că, numărul românilor care aleg plata cu cardul, în ciuda plății numerar, este tot mai crescută. Plata prin POS este mai câștigată în fața plății numerar.

Instalarea unor terminale POS ajută proprietarii de magazine să își păstreze clienții prezenți și totodată, profitul. De asemenea, existența unor terminale POS le conferă și alte tipuri de avantaje. Află și tu în următoarele rânduri, care sunt principalele trei motive pentru care orice magazin necesită terminale POS.

1. POS-ul te scapă de cozile de la casa de marcat

Atunci când vrem să cumpărăm ceva, contează mult ca totul să se desfășoare ca la carte. Cu toții știm cât de enervant și obositor este să aștepți o eternitate la coadă, în magazine. Ne obosește, ne displace și ne face nervi. Chiar din acest motiv, în ultimii ani, a apărut tehnologia contactless, care face ca totul să fie mai rapid și mai ușor. Atunci când plătesc prin POS, clienții nu mai pierd timp așteptând să primească restul, sau să îl primească greșit, astfel, nu se mai formează cozi uriașe.

2. Pot accesa noi categorii de clienți

Vânzătorii din magazinele mici și medii, aud din ce în ce mai des întrebarea: „putem plăti și cu cardul?”. Atunci când spui „Da”, ai mai câștigat un client. Atunci când le oferi clienților tăi opțiunea de a plăti și fără bani cash, le spui practic că îți pasă de ei și de timpul lor. Având în vedere că la orice hipermarket se poate plăti cu cardul, multe persoane uită să mai meargă la bancomat să scoată bani. În medie, această categorie de clienți evită acele magazine despre care știu că nu le oferă posibilitatea plății cu cardul.

3. Facilitarea vânzărilor

Un studiu efectuat în S.U.A, de către profesorul Duncan Simester, a arătat faptul că ne este mai ușor să scăpăm de banii virtuali, comparativ cu cei numerar. Astfel, suntem în stare să cheltuim de două ori mai mult atunci când plătim cu cardul, decât prin plata numerar. Ceea ce este bine pentru comercianți, dar nu și pentru consumatorii care ar vrea să mai economisească bani.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata