Mii de lei blocați pe carduri. Raiffeisen Bank a creat probleme câtorva zeci de clienți

Mai multe zeci de clienți ai Raiffeisen Bank acuză că s-au trezit din senin cu mii de lei blocați pe carduri în momentul în care au încercat să scoată de la bancomate, iar alte persoane se plâng de faptul că nu pot utiliza deloc cardurile de câteva zile.

„Urma sa plecam în concediu, m-am dus sa scot 4000 de lei de la bancomat, m-am trezit şi fără cash şi fără bani pe card, nu pot sa alimentez maşina, nu pot să-mi fac cumpărăturile, nu putem pleca nicăieri, banii sunt blocaţi la ei, şi ne asigura în continuare ca „se va rezolva în cel mai scurt timp”, acuza un client pe pagina de Facebook a băncii, la postarea în care banca încearcă să calmeze spiritele, conform Hotnews.ro.

Care a fost mesajul transmis de către Raiffeisen Bank pe pagina personală de Facebook:

„Dragi clienţi,

În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile de debit funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situaţiei. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil. Mulţumim pentru înţelegere. „, a declarat Raiffesen bank e pagina proprie de Facebook în urmă cu 20 de ore.

Citeste si:  Ce tip de credit agricol este mai potrivit pentru dezvoltarea afacerii tale?

Postarea are mai bine de 140 de comentarii și mai mult de 40 de distribuiri, oamenii susținând și în acest moment la postări mai recente, că situația nu s-a rezolvat și nu își pot folosi cardurile.

„Urma sa plecam în concediu, m-am dus sa scot 4000 de lei de la bancomat, m-am trezit şi fără cash şi fără bani pe card, nu pot sa alimentez maşina, nu pot să-mi fac cumpărăturile, nu putem pleca nicăieri, banii sunt blocaţi la ei, şi ne asigura în continuare ca „se va rezolva în cel mai scurt timp”, dacă pierd 1-2 nopţi de cazare achitate deja, cui ii pasă? Cine suporta pierderea? Clientul, banca face mereu sa nu iasă cu nimic în pierdere.”, acuză pe Facebook Iulia si Marcel Barbu.

Citeste si:  Actualitatea financiar-bancare şi bursiere

„Astazi am primit refuz la plata de 2 ori la un POS Raiffeisen folosind un card de la alta banca. A treia incercare dar la un POS BRD (acelasi comerciant) a fost cu succes. Apoi a venit surpriza: banii au fost retrasi si pentru cele doua tranzactii esuate desi am primit chitanta cu tranzactie declinata. Good job Raiffeisen!”, a reclamat acum 18 ore un alt utilizator (Radu Gabriel) la postarea băncii.

Alte acuze ale utilizatorilor la postarea Raiffeisen de pe Facebook:

„Am vrut să scot bani de la bancomat, bani nimic dar pe card mi i-a reţinut!”, scrie un alt utilizator.

Citeste si:  România va putea intra într-un program de miliarde de euro

„Nu e ok sa lasati oamenii fara bani atata timp. Incerc sa va contactez de 2 ore pentru a primii banii inapoi si tot nu mi s-a spus exact cand ii voi avea. Deja consider sa schimb banca”, afirmă un altul.

„Eu am patit asa ieri dar pana seara mi.au bagat banii fara sa reusesc sa vb cu cineva la nr dat de ei la banca,• 2000″, scrie un altul.

„E vreun atac cibernetic, trebuie să punem la îndoială securitatea băncii?!?! „, se întreabă un alt utilizator.

În urma datelor emise de HotNews.ro, oficialii CERT-RO (Centrul naţional de răspuns la incidente de securitate cibernetică) au menționat că „nu le-a fost semnalat niciun incident de securitate cibernetică din partea Raiffeisen Bank.”

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

close