Studiu 2020: Clienții firmelor de amenajari interioare, mai exigenți de la an la an

Ultimii ani au venit cu multe schimbări, îndeosebi în amenajările interioare. Din ce în ce mai mulți beneficiari optează pentru modificări aduse locuințelor, îmbunătățindu-le performanțele constructive sau pe cele estetice. O dată cu o cererea mare de servicii a crescut însă și gradul de atenție a clienților, aceștia devenind mai exigenți în privința gamelor de amenajări interioare, spune un studiu realizat anul acesta.

Creșterea cerințelor privind firmele de amenajări interioare a vizat două direcții. Pe de o parte, putem vorbi despre calitatea serviciilor oferite de către aceste firme, iar, pe de altă parte, studiul atrage atenția asupra interesului mare acordat materialelor folosite în amenajarea interioară a locuințelor.

Calitatea materialelor de construcții în amenajări interioare

Conform specialiștilor, din ce în ce mai mulți beneficiari pun accent pe calitatea materialelor folosite pentru amenajări interioare așa că le alocă un buget mai mare, în ideea durabilității și a rezistenței în timp. Spre exemplu, studiul arată că beneficiarii preferă glafuri de interior din piatra naturală în detrimentul placărilor ceramice, sau șape autonivelante în locul clasicelor șape de ciment, turnate, vibrate și nivelate la cumpănă.

Explicația este simplă și ține de exigențele de calitate, care dictează alegeri mai costisitoare poate, dar mai durabile, în locul variantelor ieftine, a căror durată de viață este relativ mică. Astfel, este mai importantă ideea ca un anumit produs să fie rezistent, durabil și sigur, decât să fie ieftin și să necesite multiple intervenții pentru reparare.

Afluxul mare de noutăți, în ceea ce privește materialele de construcții apărute pe piață, facilitează creșterea exigențelor clienților și oferă o posibilitate pe care publicul larg nu a avut-o până acum. Alegerea materialelor și opțiunile variate oferă un plus de beneficii, clienții putând alege materialele în mod personalizat.

Citeste si:  Xiaomi Mi Note 10: Poate cel mai accesibil flagship al acestui an

Dacă, până acum câțiva ani, alegerile erau limitate, atât prin prisma informării, cât și a pieței de desfacere, 2020 aduce statistici surprinzătoare, care evidențiază o latură constructivă a clienților: dorința de a cumpăra și folosi materiale profesionale, care să își păstreze, în timp, calitățile și caracteristicile de rezistență.

Calitatea serviciilor în amenajări interioare

Specialiștii atrag atenția asupra faptului că și calitatea serviciilor reprezintă un aspect la care clienții sunt din ce în ce mai atenți. Serviciile de amenajări interioare trebuie să satisfacă anumite criterii și să ofere un customer suport de excepție, pentru a mulțumi clienții, deja obișnuiți cu sistemele de suport clienți de la firmele mari, unele chiar din străinătate.

Dai un ban, dar stai în față este deviza după care pare că trăim în ultimii ani, din punct de vedere al alegerilor clienților. Firește, această aliniere la standarde europene sau internaționale nu face altceva decât să aducă beneficii, deoarece, în acest fel, este stimulată concurența curată, sau, mai bine spus, dezvoltarea corectă a companiilor care oferă servicii de amenajări interioare.

Prețul lucrărilor de amenajări interioare

Dacă în anii trecuți clienții nu erau familiarizați cu devizele de construcții sau cu procesele verbale de recepție, iată că din ce în ce mai mulți beneficiari își fac bine temele înainte de a apela la o firmă de amenajări interioare. Ei studiază piața, caracteristicile materialelor, prețul și realizează o comparație competitivă cu alte firme de profil. Astfel, ei își pot face o idee despre cum ar trebui să arate un serviciu complex de amenajări interioare, dar și despre cât ar trebui să coste acesta.

De la an la an, schimbările și cerințele clienților sunt considerabile, iar acest lucru înseamnă, de fapt, o schimbare în bine, solicitându-se, astfel, perfecționarea și educarea tuturor părților implicate.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata