P&G găsește noi modalități de conectare cu alte companii, pe fondul pandemiei

Conștient de germeni și bacterii în epoca pandemiei, dar încă poftești la gogoși și cafea? Procter & Gamble, care s-a alăturat deja lui Dunkin ’Brands pentru a promova utilizarea produselor sale de curățare în restaurante, caută mai mulți parteneri – și speră la o plată în sectorul magazinelor alimentare.

În luna iulie, P&G a încheiat acorduri cu mai mulți parteneri existenți ai restaurantelor – inclusiv magazinele de gogoși Dunkin ’Brands (DNKN.O) și cafenelele Denny’s (DENN.O) – pentru a-și exprima utilizarea de pe spatele Dawn și Spic și Span.

Citeste si:  CCR: Nu a existat conflict între preşedinte şi Guvern legat de reprezentarea la Consiliul European

Este un „efect halo”, a declarat Paul Edmondson, șeful P&G Professional America de Nord, despre avantajul de marketing al promoției.

„Este același consumator care face cumpărături în magazine, dar care și mănâncă la unul dintre restaurante.”

P&G, unul dintre cei mai importanți consumatori de publicitate din Statele Unite, luptă împotriva Clorox (CLX.N) și a producătorului de Lysol Reckitt Benckiser (RB.L) pentru a conecta mărcile de curățenie cu restaurantele și alte companii.

„Motivul pentru care P&G vrea să facă acest lucru este pentru că … poate produce publicitate gratuită”, a spus Kimberly Whitler, profesor asociat de afaceri la Universitatea din Virginia Darden School of Business și fost director executiv de marketing P&G.

Citeste si:  Slaviansk: Un pilot ucrainean ucis şi un elicopter doborât

„Este un nou punct de vânzare în care consumatorii nu se gândesc neapărat la produsele P&G dar dintr-o dată le văd acolo.”

Promovarea produselor casnice precum Spic and Span, Dawn și Microban 24 dezinfectant, la principalele lanțuri de restaurante poate servi drept o formă ieftină de marketing pentru P&G, a declarat Lisa Kane, directorul de strategie al grupului la firma de branding Siegel + Gale.

Sursa: reuters
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata