La Miele, clienții votează produsele cu cele mai mari reduceri de Black Friday

  • Clienții votează, din nou, produsele cu cele mai mari discounturi
  • Două săptămâni de reduceri unice în an

Pentru al treilea an consecutiv, clienții Miele nu mai trebuie să aștepte ziua de Black Friday pentru a afla de ce reduceri pot profita. Cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium le oferă consumatorilor oportunitatea de a-și vota singuri produsele pe care și le doresc în cel mai important maraton de reduceri al anului. Cel mai votat produs va avea și discountul cel mai mare – 36%.

Experiențe premium cu economii de timp și bani

„Calificările” în campionatul reducerilor se încheie pe 6 noiembrie, iar până atunci clienții pot accesa pagina dedicată Miele, pentru a bifa topul dorințelor. Nu mai puțin de 35 de produse sunt incluse în lista de Black Friday, iar acestea vor beneficia de un preț tot mai mic pe măsură ce vor primi votul clienților.

Citeste si:  Cum a trecut de pandemie cel mai mare operator de pariuri sportive din România

Printre acestea se regăsesc și inovațiile din ultimul an, precum primul aspirator vertical fără fir Miele – Triflex HX1.

Confortul propriei locuințe, tot mai important în noua normalitate, devine și mai ridicat cu espressoarele de sine stătătoare, ce pot fi controlate din orice cameră a casei, prin aplicația Miele@mobile, astfel că ceașca de cafea perfectă este gata exact când își doresc utilizatorii. Și, tot pentru o locuință smart, clienții pot vota reduceri și la aspiratorul-robot Scout RX2, care îi va face să uite de procesul de aspirare manuală.

Nevoia crescută de igienizare a casei poate fi susținută și de cele mai avansate mașini de spălat rufe și uscătoare Miele, ce își reglează automat cantitățile necesare de detergent, balsam şi apă.

Două săptămâni de răsfăț

Citeste si:  Cum să prepari o masă ca la restaurant la tine acasă

Dacă cel mai important discount va fi de 36% și va fi aplicat produsului cel mai dorit de către clienți, următoarele echipamente electrocasnice din top vor beneficia, de asemenea, de reduceri, în funcţie de numărul de voturi.

Maratonul Miele Black Friday începe pe 13 noiembrie și se încheie pe 30 noiembrie. În 2019, clienții au profitat de reducerile unice și au plasat peste 1.000 de comenzi doar în mediul online, în total fiind comandate peste 180 de tone de produse, în valoare totală de peste 13 milioane de lei.

Despre Miele

Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator (Miele Professional).

Citeste si:  5 acte de care ai nevoie când îți vinzi apartamentul

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2018/19 a crescut la aproximativ 4,16 miliarde de euro, cu 71% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.200 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata