Dacia Bigster: Conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime

212

Dacia a prezentat, joi, conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime, ce prefigurează soluția pentru un autoturism de segment C accesibil la prețul lui vehicul din segmentul inferior.

Conform unui comunicat al producătorului auto, conceptul Bigster cuprinde valorile de simplitate și autenticitate specifice mărcii Dacia. Liniile sale inspiră robustețe, iar proporțiile conceptului sunt în aceeași măsura atemporale și contemporane.

„Interiorul este la rândul său foarte primitor, fiind printre cele mai spaţioase din acest segment. Semnătura luminoasă în formă de Y este de acum mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV. Un aspect pus şi mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei. Conceptul Bigster nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu. Avem de-a face cu un SUV autentic, opţiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecţiile laterale”, se precizează în comunicat.

Citeste si:  Ponta: Dacia a devenit cel mai cunoscut brand industrial al României în cei 15 ani de parteneriat cu Renault

Conceptul Bigster anticipează un viitor model reprezentativ pentru gama Dacia, putând fi echiat cu motorizări alternative și hibride, adaptându-se astfel permanent la nevoile clienților, dar și la evoluția reglementărilor din domeniul auto.

„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluţie a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esenţial, evocând spiritul de aventură şi aducând în plus o tuşă ‘cool’. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi şi atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi”, a declarat, conform comunicatului, Alejandro Mesonero-Romanos, director de design Dacia.

Citeste si:  Contractele cu Dacia le asigură furnizorilor din judeţ o cifră de afaceri anuală de 800 de milioane de euro

Cu ocazia prezentării a Group Renault joi, a planului său strategic denumit ”Renaulution”, marca Dacia a dezvăluit strategia sa pentru următorii cinci ani.

Prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia va spori eficiența și competitivitatea sa și își va extinde atât prezența pe piețele externe, cât și gama de modele prin abordarea segmentului C, iar conceptul Bigster prevede deschiderea gamei Dacia spre noi orizonturi.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata