Toyota dezvoltă un sistem de celule de combustibil pentru a reduce amprenta de carbon

Toyota Motor Corp a declarat vineri că a dezvoltat un modul de sistem de celule de combustibil ambalate, deoarece speră să își extindă utilizarea și accesibilitatea tehnologiei cu emisii zero pe fondul deplasării industriei către vehicule electrice (EV).
Cel mai mare producător auto din lume, care a lansat un Mirai reinventat în decembrie, nu a reușit să câștige șoferi pentru vehiculele cu celule de combustibil (FCV).

Segmentul FCV rămâne o tehnologie de nișă, în ciuda sprijinului guvernului japonez, pe fondul îngrijorărilor legate de lipsa stațiilor de alimentare, valorile de revânzare și riscul de explozie de hidrogen.

Noul sistem de baterii cu pilă de combustibil (FC), care a fost oferit în părți separate, va fi disponibil într-un modul compact ambalat pentru a fi utilizat ca generator de energie staționar sau în camioane, autobuze, trenuri și nave, a declarat compania vineri.
Toyota a declarat că intenționează să vândă modulul către alte companii în primăvara anului 2021 sau mai târziu, dar nu a dezvăluit detalii privind prețul sau obiectivul de vânzare.

„Toyota a luat diverse inițiative pentru crearea unei societăți cu hidrogen”, a declarat compania japoneză într-un comunicat.

Citeste si:  240.000 de euro într-un concept nou de magazine beer-to-go

„Prin aceste experiențe, compania a aflat că multe companii implicate în produse FC într-o varietate de industrii caută sisteme FC care să poată fi adaptate cu ușurință propriului lor produs.”
Producătorul auto a declarat că intenționează să ofere modele ambalate orizontal și vertical, cu o greutate de aproximativ 240kg-250kg, fiecare cu o putere nominală de 60kW sau 80kW.

Aceste modele de module pot fi combinate pentru a se adapta flexibil la nivelul de ieșire și la cantitatea de spațiu de instalare disponibilă.

Modulul, care împachetează produse individuale legate de sistemul de pilă de combustibil al mașinii Mirai refăcute cu performanțe sporite, va fi produs la uzina Toyota Honsha din prefectura Aichi, a spus un purtător de cuvânt al companiei.

Citeste si:  Toyota a devansat GM şi Volkswagen după ce a vândut 9,98 milioane vehicule în 2013
Sursa: Reuters
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner