Profiturile ASOS cresc cu 275%, deoarece restricțiile pandemice cresc vânzările online

ASOS, retailerul online de modă, a raportat un salt de 275% în profiturile la jumătate de an, deoarece beneficiază de restricțiile coronavirusului care au lovit rivalii cu magazine fizice.

Compania, care a preluat brandurile Topshop, Topman, Miss Selfridge și HIIT la începutul acestui an, după prăbușirea imperiului Arcadia Sir Philip Green, a raportat o creștere cu 24% a veniturilor în ultimele șase luni până la 28 februarie.
Suma a ajuns la doar 2 miliarde de lire sterline – ajutată de o creștere de 39% în Marea Britanie și o creștere în UE și SUA de 18%, respectiv 16%, întrucât o mare parte a lumii a rămas înconjurată de blocaje intermitente COVID-19.

ASOS a declarat că pandemia a condus la o creștere de 1,5 milioane a bazei sale active de clienți în ultimele șase luni, atingând aproape 25 de milioane.

Acesta a raportat un profit ajustat înainte de impozitare, care a inclus impactul tranzacției pentru a oferi fostelor mărci Arcadia un viitor exclusiv online, de 112,9 milioane de lire sterline față de 30,1 milioane de lire sterline în aceeași perioadă cu 12 luni mai devreme.

Acest lucru sa întâmplat în pofida marjelor de profit cu 2%, care, a spus ASOS, a fost „determinat de costurile crescute de transport datorită perturbării COVID-19, mișcărilor valutare și amestecului continuu de produse din categoria „blocare”.
Compania a relansat mărcile Arcadia la doar trei săptămâni după încheierea tranzacției de 330 de milioane de lire sterline, care a inclus acțiuni nevândute, și a raportat „un mare impuls timpuriu pentru clienți”.

Citeste si:  Sindicatele convoacă o grevă la operațiunile logistice ale Amazonului în Italia pe 22 martie

ASOS nu a decis încă să redeschidă magazinul emblematic Topshop din Oxford Street din Londra – o mișcare, dacă ar fi realizată,  ar oferi ASOS singura sa expunere la spațiul fizic de vânzare cu amănuntul.

Directorul executiv Nick Beighton a declarat investitorilor: „Integrarea rapidă a mărcilor Topshop și implicarea timpurie impresionantă a clienților sunt, de asemenea, deosebit de plăcute.

„Privind în viitor, deși suntem conștienți de incertitudinea pe termen scurt și de posibilele consecințe economice ale pandemiei continue, suntem încrezători în impulsul pe care l-am construit și suntem încântați să ne îndeplinim ambiția de a fi destinația numărul unu pentru iubitorii de modă. ”

Acțiunile, în creștere cu 21% până în prezent și cu 400% în timpul pandemiei de până acum, au crescut cu 1% în primele tranzacții după deschiderea pieței.

Citeste si:  Ceasornicarii elvețieni trec în online pentru a prezenta produse noi și a revigora vânzările

Probabil a reflectat faptul că așteptările companiei pentru întregul său exercițiu financiar au crescut doar în conformitate cu performanța din prima jumătate.

A menținut perspectivele pentru a doua jumătate neschimbate – reflectând, de asemenea, faptul că baza sa de clienți de bază „20-ceva” s-a dovedit a fi cea mai afectată de pierderile de locuri de muncă și de impactul veniturilor în timpul pandemiei.

Cifrele oficiale au arătat că cei sub 25 de ani reprezintă mai mult de 60% din cei care au pierdut un loc de muncă.

Arlene Ewing, manager de investiții la Brewin Dolphin, a declarat despre performanță: „Afacerea este într-o formă excelentă, cu numerar în bilanț și achiziția și integrarea unor mărci precum Topshop, care încă nu se reflectă pe deplin în performanță.

„Deținerea acestor game de produse îi va oferi lui ASOS un control mai mare asupra marjelor și, deși vor necesita totuși niște investiții și revigorare, ar putea aduce o contribuție semnificativă la vânzări, în timp.”

Sursa: news sky
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner