Lider european în sectorul BPO, Webhelp își continuă strategia de dezvoltare în România și îşi adaugă în portofoliu un nou client, gigant american, specializat în servicii și produse de internet, cloud computing, software și hardware și tehnologii de publicitate online. Astfel, compania cu sediul în Piaţa Victoriei, recrutează, mai nou, şi specialişti IT.
În următoarele şase luni, Webhelp recrutează peste 300 de specialişti dintre care: 52 din domeniul IT, 30 de profesionişti din domeniul Financiar-Contabil, Resurse Umane, cu sau fără experienţă de coordonare şi peste 250 de specialişti BPO, ce vor deservi companii lider de piaţă din industriile Fintech, Retail, Telecom şi Travel.
„ Contrar tendinţei din industria noastră, pandemia a însemnat pentru Webhelp clienţi noi, capabilităţi noi şi o echipă extinsă. Din martie 2020 şi până în prezent, 5 branduri globale importante au avut încredere în profesionalismul nostru şi ne-au ales pentru a le gestiona relaţia cu clienţii. Iată că, mulţumită acestui nou client, accesăm un nou sector de activitate pentru noi, cel IT. O oportunitate majoră pentru businessul nostru de a fructifica şi pune în valoare expertiza noastră în tehnologie, şi o ocazie fantastică pentru cariera specialiştilor IT, ce vor alege să ni se alăture şi să lucreze pentru acest client Webhelp.”, declară Raluca Leonte, Director General Webhelp România.
Cele mai multe oportunităţi sunt pentru candidaţii care cunosc engleza, franceza, italiana, spaniola sau germana, dar şi vorbitorii de rusă, polonă, neerlandeză, turcă, greacă, cehă sau slovacă au la dispoziţie un numar generos de poziţii. O echipă de vorbitori a peste 16 limbi straine urmează să fie recrutată în lunile următoare.
„Din totalul de peste 300 de joburi disponibile, 200 se adresează candidaţilor aflaţi la început de carieră sau proaspeţilor absolvenţi, cu potențial de învățare, motivați, cu atitudine pozitivă și spirit de echipă. 150 dintre acestea sunt deschise la sediul din Bucureşti, restul de 150 de poziţii vacante fiind în sediile din Iaşi, Galaţi şi Ploieşti. Peste un sfert din totalul de joburi vacante sunt în regim de telemuncă. Este un model pe care intenţionăm să îl perpetuăm şi să îl adaptăm în funcţie de dorinţele şi nevoile echipei noastre.”, a precizat Oana Roman, Directorul de Resurse Umane al companiei.
De la începutul pandemiei şi până acum, Webhelp a creat peste 500 de noi locuri de muncă. Peste 70% dintre angajaţii companiei îşi desfăşoară activitatea în regim de telemuncă.
Webhelp este prezent în România de 21 de ani, cu o echipă de peste 2000 de oameni ce lucrează în cele 4 sedii de la Bucureşti, Iaşi, Ploieşti şi Galaţi.
Facem afacerile mai umane pentru cele mai grozave mărci din lume
Trăim într-o eră a conectivității rapide și a inteligenței artificiale. În prezent, experiențele umane au și mai multă putere pentru a face ca mărcile să prindă viaţă în inimile și în minţile clienților.
Webhelp este dedicat să facă afacerile mai umane.
Datorită acestei dedicări, Webhelp îmbogățește experiența client și construiește soluții de business ce aduc valoare adăugată pe termen lung pentru cele mai dinamice companii.
Webhelp este un partener ce furnizează o gamă extinsă de servicii, de la soluții de customer experience, moderare social media, până la managementul plăților, in peste 80 de limbi.
Sute de mărci globale au încredere în Webhelp mulțumită oamenilor săi, culturii în care aceștia își desfășoară activitatea și ideilor și tehnologiei puse în slujba lor.
Webhelp consideră că Inteligența Emoțională creează un impact de durată, iar abilitatea sa de a combina implicarea umană aparte cu tehnologia adecvată este ceea ce face diferența reală pentru clienții săi.
Alegând Webhelp, aceștia au access la pasiunea și experiența a peste 75.000 de angajați ce își desfășoară activitatea în peste 170 de centre de operațiuni din 51 de țări. Fiecare dintre ei este determinat să contribuie cu inteligența, empatia și experiența sa, în fiecare zi.
Webhelp investește în oameni și în mediul în care lucrează. Atunci când oamenii prosperă, acest lucru are un impact puternic asupra lor, asupra clienților lor și asupra afacerilor partenerilor lor.
Webhelp crede că a face afacerile mai umane se traduce într-o experiență client superioară și la o abordare mai sănătoasă.
Webhelp este lider european în industria BPO, cu un venit de peste 1,6 miliarde de euro în 2020, și vizează o poziție de lider la nivel mondial.
În prezent, Webhelp este deținut de managementul său și de GBL, un important fond de investiții la nivel mondial, începând cu noiembrie 2019.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.webhelp.com