Angajații din România Petrec Timp pe Rețelele Sociale în Loc de Muncă
Studiu Forbes: Utilizarea rețelelor sociale de către angajați
Un studiu recent realizat de Forbes, citat de WorkTack, prima rețea de socializare privată dedicată companiilor din România, relevă că aproape 50% dintre angajații români își petrec timpul pe Facebook. De asemenea, peste o treime dintre aceștia preferă LinkedIn pentru interacțiuni sociale.
Timpul petrecut pe site-uri necorespunzătoare muncii
Cercetarea a arătat că 64% dintre respondenți accesează site-uri care nu sunt legate de activitatea profesională cel puțin o oră în fiecare zi. Dintre aceștia, 41% utilizează Facebook pentru socializare, iar 37% aleg LinkedIn. Restul angajaților se implică în activități precum citirea ziarelor online, cumpărături sau verificarea e-mailurilor personale.
Măsuri luate de companii
În fața acestei situații, multe organizații au început să blocheze accesul la rețelele sociale pentru a reduce pierderile generate prin utilizarea ineficientă a timpului. Cu toate acestea, dorința angajaților de a interacționa îi determină să acceseze aceste platforme prin intermediul telefoanelor mobile. Astfel, metodele tradiționale de comunicare rămân disponibile – cum ar fi e-mailurile și apelurile telefonice – dar acestea sunt adesea mai puțin eficiente în termeni de timp atunci când vine vorba despre colaborarea între colegi.
Inovație locală: WorkTack
WorkTack se prezintă ca o soluție inovatoare dezvoltată în România pentru companiile din întreaga lume și este destinată să faciliteze comunicarea eficient între angajați fără distragerea atenției cauzată de rețelele sociale publice.