Anul viitor, lanțul de cafenele 5 to go vrea să deschidă 200 de noi locații

În planul de viitor, lanțul de cafenele 5 to go intenţionează să deschidă 200 de noi locații, dorind  astfel, să ajungă la un total de 1.000 de cafenele în România. Totodată, compania vrea să extindă şi gama de produse.

În  acest sens, în 2021 au fost deschise până în prezent 90 de cafenele, iar 16 sunt în proces de amenajare, urmând a fi deschise în perioada imediat următoare.

În viziunea de ansamblu, „În 2021, am avut motoarele turate mai mult ca niciodată. Se știe cât de dificilă a fost perioada aceasta, iar eforturile de a păstra cafenelele deschise și francizele active pentru partenerii noștri au adus o presiune mare pentru echipa centrală. Tocmai de aceea, am investit în consolidarea echipei. Anul acesta aproape s-a dublat numărul colegilor mei, în special în departamentele care oferă sprijin în relația cu francizații, precum cel de business development, customer service și retail”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

La nivel geografic, dezvoltarea 5 to go la nivel național a fost accelerată anul acesta la nivelul orașelor mici și mijlocii, rețeaua având în acest moment acoperire în 60 de orașe. Pe lângă București, orașele în top cu cel mai mare număr de cafenele sunt Brașov, Constanța, Ploiești, Bacău și Iași.

„Momentan, aproape 20% dintre cafenelele noastre sunt în orașe cu mai puțin de 50,000 de locuitori. Dezvoltarea locală va rămâne o prioritate și în 2022”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

 

În contextul colaboratoric, anul 2021 a fost marcat și de multe extinderea internațională a 5 to go, în parteneriat cu Donuterie, listarea în retail cu o gamă de produse ready to drink pe bază de cafea, dezvoltarea de parteneriate valoroase cu producători și dezvoltarea de noi produse, dar și achiziția unui lanț local de cafenele.

Aşadar, 5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Sursa: Wall-street.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata