Clienţii BCR chemaţi la bancă pentru actualizarea datelor

Banca Comerciala Romana (BCR) le cere clientilor, atit persoane fizice, cit si persoane juridice, sa vina la oricare din unitatile bancii pentru actualizarea datelor personale, potrivit unui regulament BNR privind cunoasterea clientelei, care se aplica tuturor bancilor, a anuntat BCR.

Potrivit regulamentului BNR numarul 9/2008 privind cunoasterea clientelei, toate bancile trebuie sa obtina de la clientii lor persoane fizice detalii privind datele de identificare, datele de contact si adresa, nationalitatea, ocupatia si, dupa caz, numele angajatorului ori natura activitatii proprii, functia publica importanta detinuta, daca este cazul, precum si numele beneficiarului real.

Banca precizeaza ca aducerea la zi si completarea datelor personale ale clientilor este o masura impusa de lege si toti cei are au o relatie cu o banca din Romania – indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat – au obligatia sa se conformeze.

Sursa: Ziarul de Iasi

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata