– Filip Cristescu, vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania, este de parere ca infiintarea Observatorului Preturilor reprezinta o munca uriasa pentru comercianti, relateaza Ziare.com
„Pentru noi ar fi un volum de munca absolut imens, iar pentru consumator un volum de date imens. Preturile din retail se schimba in functie de promotiile, de preturile de la furnizor, de zonele geografice in care avem magazine”, a declarat Cristescu la Realitatea FM.
Acesta a mai spus ca retailerii nu au cum sa profite de pe urma crizei, asa cum s-a vehiculat.
„Omul alege pretul cel mai ieftin singur, nu are nevoie de un organism al statului, care sa publice pe un site zeci de mii de articole din zeci de zone georgrafice. Daca un comerciant vinde scump, acela va iesi din piata”, a mai spus vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania.
Adriean Videanu, ministrul Economiei, a declarat marti ca lansarea unui Observator al Preturilor, un program similar cu cel lansat din Grecia, va fi facuta in viitorul apropiat, pentru ca cetatenii sa fie bine informati si sa aleaga locul de unde isi vor face cumparaturile, la cele mai mici preturi.