Televizorul Xiaomi TV A Pro 2025 are un ecran QLED 4K de înaltă rezoluție și suportului HDR, iar tehnologia sa permite captarea fidelă a celor mai mici detalii. Experiența de pe ecran este completată de tehnologia audio Dolby, care reproduce sunetele cu fidelitate. Acest model este dotat cu Google TV, integrat în telecomanda ecosistemului Xiaomi și este disponibil în patru versiuni diferite, în funcție de dimensiune: 43″, 55″ și 65″.
Iar modelul Xiaomi TV A 2025 este conceput pentru a oferi o experiență deosebită de divertisment, iar integrarea Google TV oferă acces la o lume vastă de conținut, de la filme și aplicații, până la jocuri. De asemenea, este dotat cu o tehnologie de fluidizare a mișcării MEMC, care permite obținerea de imagini fluide și clare în calitate 4K UHD pentru toate dimensiunile disponibile, cu excepția modelului de 32″, care are o calitate HD. Noul Xiaomi TV A 2025 are un design fără rame, care îi conferă un aspect elegant și modern. Acesta este disponibil în cinci mărimi diferite: 32″, 43″, 50″.
Cele două modele vor fi disponibile online, începând din 30 mai, în rețelele partenerilor Xiaomi
Astfel, Xiaomi TV A Pro va fi disponibil, în funcție de variantă, la următoarele prețuri recomandate de vânzare:
● 43” la 1699,99 de lei;
● 55” la 2399,99 de lei;
● 65” la 3099,99 de lei.
Iar Xiaomi TV A va fi disponibil, în funcție de variantă, la următoarele prețuri recomandate de vânzare:
● 32” la 899,99 de lei;
● 43” la 1599,99 de lei;
● 50” la 1999,99 de lei,
Aşţadar, corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale.
În prezent, Xiaomi este una dintre companiile de top din lume producătoare de smartphone-uri, livrările sale globale de smartphone-uri clasându-se printre primele trei global, iar utilizatorii activi lunar la nivel global (MAU) (inclusiv smartphone-uri și tablete) au ajuns la 658,1 milioane în martie 2024.
De asemenea, compania a stabilit platforma globală de top pentru consumatori AIoT (AI + IoT), ajungând la aproximativ 786,1 milioane de dispozitive inteligente conectate (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) începând cu 31 martie 2024.
Sursa: www.economica.net