Cristi Bostan dorește să dezvolte piața de coafor și barbering cu investiții de 2 mil. euro până la finele anului 2021

În România se produc schimbări substanțiale la nivel de antreprenoriat, iar dorința și pasiunea românilor se vede în îmbrățișarea cu deschidere a viitorului  ideilor noi.

Astfel, Cristi Bostan, tânăr antreprenor de doar 27 de ani, deja cunoscut de cei mai buni frizeri din România, care vine în întâmpinarea acestor idei cu investiții consistente în scopul de a ușura munca celor care activează în  acest domeniu.

În opinia sa, Cristi Bostan spune că a pornit pe drumul antreprenoriatului din pură pasiune în anul 2017, încă de la vârsta de 24 de ani.  Iar ambiția este factorul determinant al demersului său în acest domeniu, mai ales că „începuturile” sale își au originea pe holurile unei garsoniere, ajungând într-un punct notabil, ca urmare a numărului foarte mare de cereri în rândul clienților.

În urma unui interviu acesta răspunde la căteva întrebări:

Ai început cu pași mici. Care consideri că este primul punct care te-a condus spre obținerea unui rezultat notabil în afacerea pe care o deții?

Cristi Bostan: Atât timp cât ai o idee în minte este bine să acționezi eficient și în momentul prezent. Crearea unui fundament, chiar dacă acesta se desfășoară pe holurile unei garsoniere, așa cum am făcut-o noi, poate fi un pas promițător. Odată ce ai efectuat primul pas, căile conexe nu vor înceta să apară. Nevoia de afirmare a antreprenorilor pe partea de coafor și barbering a determinat crearea Barber Stone România,  întrucât această cerință ne-a deschis orizontul către accesarea unui spectru mult mai larg de ustensile și produse profesionale. Impresionant este fiecare pas pe care l-am parcurs, datorită faptului că a fost necesar să ne adaptăm cererii mari atât în rândul clienților, cât și a distribuitorilor din România. Având în vedere începuturile Barber Store, altruismul, ambiția, determinarea și empatizarea mi-au fost utile în acest traseu pe care am ales să-l parcurg alături de echipa cu care împărtășesc aceleași principii.

Cristi Bostan: Oporturinitatea de a extinde Barber Store România m-a determinat să mizez pe dezvoltare atât în online, cât și offline. Astfel, până la finele anului 2021 voi investi circa 2 milioane euro în offline, segment care cuprinde deschiderea de noi magazine fizice în Timișoara, Cluj-Napoca, Iași și Brașov, în stocuri suficiente. Scopul este de a satiface nevoile și așteptările fiecărui practicant din industrie și chiar a celor care au o înclinație pentru această ramură dar doresc doar să rămână la nivel de amatori. Împlinirea noastră vine și din faptul că multe persoane care țin la imaginea proprie mizează pe produse profesionale existente pe barber-store.ro, atât mașini de tuns, contur și ras, cât și produse de îngrijire a podoabei capilare. De asemenea, după cum bine cunoaștem deja, online-ul reprezintă baza către structurarea unei imagini la nivel național, dar și internațional, dezvoltarea unor softuri speciale care să susțină activitatea noastră dar și a clienților și partenerilor intră în bugetul menționat. Totodată, construirea unui depozit central pentru organizarea propice a produselor este vitală pentru afacerea noastră, deoarece ne dorim ca fluxul mărfurilor să fie cât mai eficient posibil, administrarea diversității de produse în timp util și pierderi minime. Ne dorim ca acțiunile Barber Store România să fie îndeplinite într-o manieră eficientă, atât pentru noi, cât și pentru cei care apelează la produsele noastre. Pe această temă ne-am focusat atenția, întărindu-ne viziunea pentru un sistem de logistică perfect pus la punct, întrucât, erorile în gestionarea stocurilor, monitorizarea, administrarea fluxului de informații, transferul produselor la clienți, cât și multe alte particularități ce îndeplinesc un procent enorm din buna-funcționare a activității trebuie îndeplinite la nivel înalt de performanță.

Barber Store este un proiect inițial care ți-a stârnit curiozitatea și dorința de a aduce ceva nou pe piață. Spune-ne despre propriul brand de produse dedicate zonei de barbering și coafor: Pop Barbers.

Cristi Bostan: Pop Barbers s-a înființat după ce în acești ani de activitate am observat în detaliu preferințele și nevoile primordiale ale practicanților din acest domeniu. Pop Barbers este despre cei care pun preț pe accesibilitate, putere și efectul ustensilelor, accesoriile utilizate și despre persoanele care acordă atenție dorințelor clienților. Partea financiară este un punct predominant în orice industrie, mai cu seamă în aceasta, unde diverși producători pot comercializa produse profesionale la prețuri extrem de piperate iar noi tindem spre a oferi valori specifice cu buget redus. De asemenea, prețurile accesibile au consolidat opțiunea de parteneriat, care prezintă oferta produselor într-o formă diversă față de cea existentă pentru cumpărătorii organici. Mentalitățile diferă de la om la om, iar pentru a prospera este important să contribui cu o doză de inovație. Pop Barbers se bucură de un început promițător și urmărim în continuare să bifăm în colecție toate produsele ce se identifică în nevoile frizerilor și coaforilor la nivel național și internațional.

Cristi Bostan: Desigur. Acest aspect este integrat în bugetul nostru de investiții. Având în vedere cererea semnificativă pe plan internațional, dezvoltăm o rețea de vânzări în toată Uniunea Europeană. Suntem mereu conectați la mediul online și reacționăm cu promptitudine, distribuind produsele noastre în decurs de 24 ore de la plasarea comenzii pe plan național.

Sursa: Wall-street.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata