Cum să faci să-ţi iasă bani din afaceri online?

– Adrian Zamfira, director general la KuBu Stream, un furnizor de solutii avansate pentru comertul electronic, specializat in livrarea de magazine online „la cheie”, aproape ar paria ca in ultimii doi ani de criza, 80% din unitatile de pe net au sucombat.

Numai ca in fiecare zi, ca in orice piata, apar jucatori noi, atrasi mai ales de mirajul ca nu este deloc greu sau scump sa faci un magazin virtual, scrie Incont.ro.

Care este preţul corect pentru un magazin virtual?

„Pretul corect pentru un magazin online se stabileste in functie de numarul de clienti existenti si estimarea lor pe urmatorul an vis-a-vis de istoric. Orice alta evaluare nu e realista pentru ca orice inseamna SEO, marketing facut, branding, awareness in online nu mai are valoare dupa 6 luni, daca tu nu-l mai faci. Si multe magazine n-au mai facut nimic de 10-12 luni sau mai mult”, mai spune seful KuBu Stream.

Mai departe, Liviu Taloi, consultant pentru cei care dezvolta magazine online, spune ca cei mai dornici de exit sunt antreprenorii care nu si-au facut bine planul de afaceri.

„Au crezut ca va fi simplu. Si-au dat seama intre timp ca nu au suficiente resurse sa sustina afacerea, care nu merge de la sine, ci are nevoie de promovare, de clienti fideli si asa mai departe”, afirma Liviu Taloi.

Consultantul spune ca pentru un singur om este destul de greu sa se ocupe de un magazin online. „Nu spun ca este imposibil, ci doar ca omul respectiv ca sa aiba succes trebuie sa faca si marketing, sa urce si produsele pe site, sa faca si aprovizionare si livrari. Nu oricine are capacitatea de a se descurca bine cu toate astea”, explica Taloi, care adauga ca, de exemplu, in Bucuresti, mai mult de cinci aprovizionari si cinci livrari intr-o zi nu se pot face.


Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata