De ce nu mai vor operatorii de telefonie mobilă să plătim factura fără bani

Clienţii Vodafone, al doilea mare operator de telefonie mobilă din ţara noastră,  nu mai pot folosi punctele de loialitate pentru plata facturii, ci doar pentru a primi minute, semn că operatorul resimte tot mai mult criza economică.

Posibilitatea ca utilizatorii Vodafone să-şi poată plăti factura cu punctele de loialitate acumulate a fost introdusă în 2004 şi eliminată în luna august a acestui an. Motivul?

„De exemplu, 100 de puncte de loialitate acumulate pot fi folosite acum pentru achiziţionarea unui numar de 100 de minute în reţea, în locul unei reduceri de 1 euro la factura Vodafone, beneficiu care aduce o valoare mai mare clienţilor nostri ”, au declarat oficialii Vodafone.
Întrebaţi dacă numărul celor care foloseau punctele de loialitate pentru a-şi plăti factura a crescut, oficialii Vodafone nu au dorit să comenteze, scrie Capital.


Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata