Formula „Prima casă” pe site, momeala agenţilor imobiliari

– Agentiile imobiliare, dar si brokeri de credite sau companii de constructii au inceput sa isi caute clientii pentru programul „Prima casa” si prin intermediul motorului de cautare Google, unde au cumparat prin sistemul de publicitate contextuala cuvintele cheie „prima casa” pentru a fi mai usor vizibili utilizatorilor site-ului care cauta informatii despre acest program.

.

Google Trends, un instrument care masoara volumul cautarilor in Google ale unui cuvant, arata ca numarul persoanelor care au cautat „prima casa” in perioada iunie-iulie s-a dublat fata de luna mai.

Ca urmare a acestui program, majoritatea tranzactiilor imobiliare se realizeaza in jurul pretului de 60.000 de euro, plafonul maxim garantat de catre Guvern prin „Prima casa”.

Agentii sustin ca telefoanele au explodat saptamana trecuta, cand clientii care au asteptat pentru mai bine de un an scaderea preturilor au redevenit interesati de achizitii.

„A fost explozie din partea cumparatorilor saptamana trecuta; toti cei care au asteptat ca preturile sa scada se grabesc acum sa semneze antecontracte de frica sa nu se termine miliardul (credite in valoare de un miliard de euro va garanta Guvernul prin programul „Prima casa„).

Aproape 80% din tranzactii se fac cu locuinte in jurul valorii de 60.000-70.000 de euro. In rest, se mai vand casele ieftine, pe pamant”, a declarat si Giulio Angheloiu, presedintele agentiei imobiliare Premier Service.

Pana in prezent pe masa Fondului de Garantare au ajuns doar cateva cereri de credite.

Sursa: Ziarul Financiar

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata