Grupul City Grill a încheiat anul 2019 cu o creştere de 13% a cifrei de afaceri

Grupul City Grill a încheiat anul 2019 cu o creştere de 13% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 187 milioane de lei, faţă de 165 milioane lei în 2018, iar factorii care au determinat evoluţia pozitivă sunt creşterea cu 6% a comenzii medii, până la 106 lei, alături de investiţiile în optimizare şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor, care au determinat un grad mai mare de fidelizare şi o frecvenţă mai mare a vizitelor.

În restaurantele sale mănâncă zilnic peste 11.000 clienţi, iar 25% dintre aceştia sunt clienţi recurenţi, care folosesc aplicaţia de fidelizare Out4Food. De altfel, numărul persoanelor înrolate în programul de fidelizare al Grupului City Grill în decembrie 2019 depăşeşte 135.000, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2018.

City Grill a realizat în 2019 investiţii de peste 3,8 milioane euro, sumă direcţionată în proiecte de modernizare (reamenajarea Buongiorno Primăverii), consolidare a restaurantelor existente (Hanu’ Berarilor Casă Oprea Soare), deschiderea de noi spaţii (restaurantul Becker Brâu şi extinderea restaurantului Hanul lui Manuc), dar şi programe de educaţie (cursuri de barista, somelier, pizzer).

În anul 2020, bugetul de investiţii depăşeşte 4 milioane de euro. Suma este alocată pentru extinderea reţelei cu 4-5 restaurante noi, dar şi pentru continuarea investiţiilor în consolidarea zonei şi a clădirii monument clasă A Hanu’ Berarilor Casă Oprea Soare. Lucrările la restaurantul Hanu’ Berarilor de la Naţiunile Unite au început în urmă cu 3 ani, iar valoarea totală a proiectului se apropie de 5 milioane de euro.

În planul de investiţii pentru 2020 se include şi rebranding-ul şi reamenajarea restaurantelor cu specific italian Buongiorno, precum şi continuarea investiţiilor în educaţie şi perfecţionarea resurselor umane, desfăşurate prin Academia City Grill şi programele de învăţământ dual.

Pentru 2020, Grupul City Grill mizează pe o creştere de 12% a cifrei de afaceri, pe fondul extinderii cu noi restaurante, dar şi al interesului în creştere al clienţilor faţă de preparatele cu specific tradiţional românesc.

Sursa: Agerpres
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata