Cabinetul interimar a dat undă verde, în data de 28 octombrie 2009, pentru mai multe proiecte de hotărâri axate pe infrastructură, în cadrul primei sesiuni a întâlnirii.
“Am întâmpinat anterior dificultăți legate de poluarea Mării Negre provocată de navele din zonă, iar această convenție internațională clarifică responsabilitățile fiecărei părți implicate în astfel de incidente”, a afirmat Radu Berceanu, ministrul Transporturilor, la începutul ședinței Guvernului. De asemenea, Executivul a aprobat și parametrii tehnico-economici pentru proiectul investițional destinat construirii variantei ocolitoare Deva-Orastie conform standardelor autostrăzilor.
“Acest segment rutier face parte din Coridorul IV și se află între Deva și Orastie. Fondurile ISPA vor fi utilizate împreună cu cofinanțarea noastră; indicatorii tehnico-economici au fost ajustați corespunzător”, a adaugat Berceanu. Totodată, Guvernul a decis să amâne discuțiile privind Hotărârea de Guvern referitoare la transporturile mărfurilor periculoase pe teritoriul României pentru o dată ulterioară.