Printr-o notificare, ING, îşi informează clienții din România că este necesar să revalideze datele personale, fie prin vizitarea oficiilor băncii, fie prin intermediul aplicațiilor Home’Bank sau din Google Play/App Store.
În România, din datele din anul 2023, ING Bank are peste 1,8 milioane de clienţi.
În avertisment se precizează că, în cazul în care nu se efectuează această operațiune până la 24 iulie, accesul la produse și servicii noi va fi blocat, iar ulterior, după 3 luni, accesul la conturi va fi suspendat.
Astfel, „Ca bancă, avem obligația legală să obținem informații actualizate despre clienții noștri, în baza normelor interne de cunoaștere a clientelei, conform Legii nr.129/2019 și Regulamentului BNR nr. 2/2019. În acest scop, este posibil să avem nevoie și de alte informații față de setul minim menționat în legislație”, a transmis ING.
Practic, banca a comunicat că pentru a evita blocarea accesului la produse și servicii noi, clienții sunt rugați să își actualizeze sau valideze datele până la data de 24 iulie 2024. În cazul în care nu se face actualizarea sau validarea datelor până la această dată, începând cu 24 iulie 2024, va fi demarat procesul de blocare.
În acest sens, ING a informat că măsura de blocare efectivă a accesului la produsele și serviciile noi va fi implementată începând cu data menționată anterior, dar nu mai târziu de 14 zile de la acea dată. Această măsură va fi menținută până când clienții își vor actualiza sau valida datele.
Banca a menționat, de asemenea, că în cazul în care datele nu vor fi actualizate sau validate în următoarele 3 luni, va fi necesar să se blocheze accesul la conturile respective.
Concret, „Evită acest lucru prin actualizarea/validarea cât mai curând a datelor tale!”, a conchis ING.
ING mărește veniturile până în 2027
În planurile de viitor, ING Group (ING Groep) își propune să crească veniturile totale cu 4-5% anual până în anul 2027, anticipând o creștere a câștigurilor din veniturile nete din dobânzi și comisioane. În același timp, reducerea pierderilor din credite ar trebui să compenseze costurile mai ridicate, a anunțat luni cel mai mare grup bancar din Țările de Jos, potrivit Reuters.
Concret, după o creștere a veniturilor obținute de la subsidiara sa de servicii bancare de retail în primul trimestru din 2024, datorită veniturilor mai mari din dobânzi și comisioane, ING intenționează să continue expansiunea în sectorul de retail. Grupul preconizează că activele ponderate în funcție de risc (RWA) în acest sector vor reprezenta între 50% și 55% până în 2027.
Sursa: www.capital.ro