LIFE IS HARD, compania de tehnologie listată la AeRo, anunță încă un trimestru de creștere a performanțelor financiare.
Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 6,88 milioane de lei, cu 14% mai mare față de anul precedent, și și-a îmbunătățit semnificativ nivelul profitului net, ajungând la 1,64 milioane de lei, în creștere cu 384,18% față de perioada de referință.
Cea mai mare contribuție la cifra de afaceri este adusă de divizia de asigurări, unde volumul de afaceri din primul trimestru se ridică la 3,4 milioane de lei, iar LIFE IS HARD mizează pe potențialul acestei industrii regionale pentru a susține dezvoltarea capacității de inovare, demers strategic început în acest an.
„În ultimii 3 ani, eforturile noastre s-au concentrat pe creșterea competențelor ecosistemului LIFE IS HARD, care astăzi are divizii specializate pe telecomunicații, asigurări, comerț electronic și servicii financiare. Din 2023 intrăm în etapa de creștere a relevanței acestora, astfel încât capacitatea operațională a LIH să aibă un impact cât mai mare în piață”, spune Cătălin Chiș, CEO și președinte al Consiliului de Administrație al LIH.
Performanța întregului ecosistem LIFE IS HARD se află, de asemenea, pe o curbă ascendentă, cu îmbunătățiri la toți indicatorii financiari relevanți. O consolidare orientativă a cifrelor LIH și a participațiilor sale (Performia Finance – 40%, respectiv Innobyte Solutions – 100%) relevă câteva plusuri semnificative, ilustrate aici:
LIH, prima companie românească de tehnologie listată pe piața BVB, AeRo, a pornit de la o valoare de piață de 6,37 milioane lei și a ajuns, în prezent, la o capitalizare de 53 milioane lei. Compania își propune să atingă pragul de 100 milioane lei capitalizare și să crească valoarea generată pentru acționari în fiecare etapă de dezvoltare.
LIFE IS HARD a decis recent să distribuie acțiuni gratuite în valoare de 4 mil. lei acționarilor înregistrați la data de 15.06.2023, iar distribuirea se face în funcție de profitul aferent anului 2022.
În 2022, LIH a demarat și procesul de transformare a angajaților în acționari ai companiei prin intermediul programelor SOP, o abordare care a dus la creșterea retenției personalului și care va continua și în acest an.
Acționarii pot participa, de asemenea, la discuții dedicate pe această temă la întâlnirea investitorilor programată pentru 25 mai, conform calendarului financiar publicat de LIH.
LIFE IS HARD (LIH) este listată pe piața AeRo din 8 decembrie 2015, iar din octombrie 2021 acțiunile LIH sunt incluse în indicele BET- AeRo dezvoltat de Bursa de Valori București pentru această piață.
Sursa – www.nineoclock.ro