Mai mult de jumătate dintre românii care au tranzacţionat criptomonede au vârste între 18 şi 30 de ani

Raportul de 57% dintre românii utilizatori de internet, care au tranzacţionat criptomonede în ultimele trei luni, au vârste cuprinse între 18 şi 30 de ani, arată rezultatele unui studiu de Exact Business Soluţion , publicat marţi.

Astfel, Exact Business Solutions în cercetarea „Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, doar 16% dintre respondenţii care afirmă că au tranzacţionat criptomonede în perioada analizată au peste 45 de ani.

Din punct de vedere social,  aproape 10% dintre românii utilizatori de internet au cumpărat criptomonede cel puţin o dată la trei luni, majoritatea acestora fiind bărbaţi (66%), rezidenţi din Bucureşti şi oraşe mari ale României.

În acest sens, 15% din totalul celor chestionaţi afirmă că folosesc aplicaţii de trading online cel puţin o dată pe lună, constant faţă de luna ianuarie 2021.

La nivel general, cercetarea de specialitate relevă faptul că 57% dintre cei care au cumpărat/vândut monede digitale se încadrau în eşantionul de vârstă 18 – 30 de ani.

În prezent, în ceea ce priveşte evoluţia aplicaţiilor utilizate pentru tranzacţiile online, se constată o creştere semnificativă a aplicaţiei eToro în luna mai vs ianuarie 2021, de la 9% la 13%, în timp ce Revolut şi Forex au rămas la aceleaşi procente (29%, respectiv 13%). În zona de trading, Revolut rămâne în topul aplicaţiilor utilizate pentru tranzacţii online (29%), la o distanţă considerabilă de 16% faţă de restul aplicaţiilor, 39% dintre utilizatorii acestei platforme având un nivel superior de educaţie.

Aflat la cea de-a zecea ediţie a studiului cantitativ „Digital Evolution: Connected Consumer Monitor” a fost realizată de Exact Business Solutions, în luna mai a acestui an, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional de 1.020 de respondenţi, care utilizează zilnic internetul, cu vârste între 18 şi 65 de ani.

Aşadar, Exact Business Solutions are o experienţă de peste zece ani în marketing research şi strategie, oferind o gamă largă de tehnici şi instrumente de cercetare pentru studii calitative şi cantitative, servicii de consultanţă, până la adoptarea metodologiei Design Thinking.

Sursa: agerpres
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata