Netflix Inc. a anunțat lansarea în SUA a unei măsuri drastice împotriva partajării parolelor, dar un analist se întreabă dacă greva continuă a scriitorilor întârzie planurile companiei.
Compania de streaming-media a început deja să ia măsuri drastice împotriva partajării conturilor pe alte piețe, limitând cine poate folosi conturile și taxând mai mult pentru accesul suplimentar. Doug Anmuth de la JPMorgan s-a întrebat dacă Netflix
NFLX,
-0.64%
se regândește la o lansare mai amplă în acest moment, având în vedere perspectiva întreruperilor de conținut.
Vedeți mai multe: Netflix livrează un cliffhanger pentru investitori, deoarece represiunea de partajare a parolelor este amânată
„Împărtășirea plătită este efectiv o creștere a prețului, w / membrii plătiți care își împărtășesc parola primesc mai puțină valoare pentru același preț, sau potențial plătesc mai mult pentru a adăuga un membru suplimentar. Iar pentru împrumutații care nu plătesc în prezent, partajarea plătită înseamnă fie activarea propriului abonament, fie adăugarea ca membru suplimentar, fie pierderea accesului la NFLX „, a scris el într-o notă către clienți.
Din acest motiv, „este posibil ca NFLX să nu-i placă optica de a implementa partajarea plătită în timp ce 11,500 scriitori WGA sunt în grevă, w / producție suspendată sau scrierea întreruptă în cel puțin o mână de titluri NFLX, inclusiv Stranger Things S5 & Emily in Paris S4, printre altele „, a continuat Anmuth.
Netflix nu a răspuns la o solicitare de comentarii din partea MarketWatch pentru a întreba când va fi lansată partajarea plătită în SUA, de ce nu a fost lansată încă și dacă întârzierea se datorează în vreun fel grevei scriitorilor.
Opinie: Disney arată că războaiele de streaming distrug tot ceea ce a fost bun despre streaming
Lansarea de partajare plătită este un element critic al poveștii financiare a Netflix în aceste zile. Netflix estimează că aproximativ 100 de milioane de persoane au fost freeloading de pe urma abonaților plătiți la Netflix ai altora, iar Anmuth se așteaptă ca Netflix să reușească să convingă cel puțin 30 de milioane dintre aceștia să înceapă să plătească, fie că devin membri suplimentari pentru conturile existente, fie că devin abonați noi de sine stătători.
Din acest motiv, o continuare a grevei scriitorilor „ar putea amâna și mai mult accelerarea veniturilor și a abonaților”, a scris el.
A se vedea, de asemenea: Nirvana streamingului este pe cale să devină mai scumpă – și să ofere mai puțin conținut
Greva scriitorilor amenință, de asemenea, să aibă un impact asupra celeilalte inițiative fierbinți a Netflix: nivelul său de publicitate. Anmuth a remarcat că prezentarea companiei în fața agenților de publicitate, prima sa prezentare de până acum, se transformă într-un eveniment preînregistrat, probabil pentru că compania se teme de „pichetări și proteste grele” și de „o mai mică disponibilitate a talentelor vedetelor”.
„(U)ltima dată, publicitatea este strâns legată de partajarea plătită, cu împrumutații care probabil văd un plan Standard w/Ads de 6,99 dolari ca pe o opțiune convingătoare la preț redus”, a scris Anmuth. „Prin urmare, rampa nivelului de publicitate este, de asemenea, întârziată dacă partajarea plătită este întârziată.”
Sursa – www.marketwatch.com