Noua Mazda 2, expusă la Salonul Auto de la Los Angeles din decembrie 2009

Mazda Motor Corporation va dezvalui, in premiera, la Salonul Auto de la Los Angeles, noul model Mazda 2, generatia existenta deja pe piata câstigând 48 de premii, inclusiv titlul de “Masina Anului” in peste 20 de tari.

Potrivit unui comunicat oficial al companiei, autovehiculul urmeaza sa fie comercializat, spre afârsitul anului 2010, in Statele Unite si Canada. “Lansarea Mazda 2 in America de Nord completeaza gama de modele. Marginita de CX-9 si de Mazda 2, gama de modele Mazda acopera cel mai bine segmentele din industrie si este cea mai puternica, cu cel mai bun design si cea mai buna calitate pe care am oferit-o vreodata.

Mazda 2 va sublinia tot ceea ce diferentiaza modelele noastre: stil, fun to drive si valoare. Pe scurt, va fi definitia Zoom-Zoom”, a declarat Jim O’Sullivan, presedinte si CEO al Mazda America de Nord Operatiuni. Salonul Auto de la Los Angeles se va desfasura in perioada 2 – 13 Decembrie 2009, primele doua zile fiind dedicate presei.

În 2008, Mazda a comercializat pe piata româneasca 2.537 de autovehicule, in crestere cu 147% fata de anul anterior, când s-au vândut 1.028 de vehicule. Cele mai bine vândute modele al gamei au fost Mazda 3, cu 840 de unitati, si Mazda 2, cu 812 unitati. Potrivit estimarilor companiei, obiectivul Mazda pentru 2009 este de a obtine in România o cota de piata de 1,5%, pentru segmentul de autovehicule de import, ceea ce ar echivala cu o crestere de 0,3% fata de anul trecut.

Mazda Motor Corp. a declarat, pe primul semestru din 2009, o pierdere neta de 21,5 miliarde de yeni (226 milioane de dolari), din cauza scaderii vânzarilor in tara si in strainatate, si a aprecierii yenului. Al cincilea producator auto din Japonia a declarat ca este cea mai mare pierdere trimestriala inregistrata pâna acum.

Purtatorul de cuvânt al Mazda, Ken Haruki, a declarat, la finele lunii iulie, citat de Associated Press, ca “in afara de China, vânzarile pe principalele noastre piete, precum Japonia si America de Nord, au scazut foarte mult”. Pierderea bruta se ridica la 32,7 miliarde de yeni, fata de profitul brut de 22,9 miliarde de yeni in aceeasi perioada a anului trecut. Vânzarile au scazut cu 44,5% pe an, la 428,2 miliarde de yeni.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata