Operatorii economici cer daune CNADNR după închiderea Centurii

Transportatorii susţin că Podul de la Chitila a fost interzis circulaţiei rutiere în intervalul 2-31 august, fără a se oferi o rută alternativă viabilă participanţilor la trafic sau agenţilor comerciali din zonă, care cer daune de milioane de lei autorităţilor, potrivit unui comunicat al Federaţiei Operatorilor Români de Transport.

Transportatorii susţin că în loc să găsească soluţii la îndemână pentru circulaţia alternativă sau refacerea trecerii la nivel cu cale ferată ce ar fi putut reprezenta o alternativă pentru ocolirea podului în lucru, Compania Naţională a Drumurilor (CNADNR) a dirijat traficul pe drumuri judeţene, prin comune a căror infrastructură rutieră nu suportă tonajul maxim admis pentru circulaţia pe drumurile naţionale.

Astfel, toată circulaţia de pe raza comunelor Săbăreni sau Dragomireşti este în momentul de faţă pusă în pericol din punct de vedere al siguranţei, având în vedere ca miile de maşini ce traversau Centura utilizează acum aceste drumuri judeţene şi locale.

Potrivit FORT, companii din domenii de activitate precum panificaţia sau producţia betonului şi care sunt acum nevoite să piardă milioane de lei, din cauza faptului ca trebuie să efectueze kilometrii în plus de ocolire pentru a ajunge la beneficiari.

Deja aceste companii au început un demers comun prin care cer, pe de o parte, CNADNR să creeze o bretea prin care să asigure circulaţia măcar a riveranilor, iar pe de alta parte un demers în instanţă, prin care solicită despăgubiri materiale pentru imposibilitatea derulării activităţii economice.

FORT, cu sprijinul Poliţiei Rutiere, organizează miercuri, o comisie, care se va deplasa la faţa locului pentru a găsi o soluţie viabilă prin care efectele închiderii circulaţiei să fie diminuate.

În cazul în care CNADNR refuza soluţiile propuse, transportatorii susţin că se vor adresa instanţei.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata