Pentru dezvoltarea platformei Tulipr.ro, Neogen Capital investeşte 150.000 de euro

Foto: facebook.com

În platforma Tulipr.ro, fondul de investiţii Neogen Capital, specializat în dezvoltarea de business-uri de tip marketplace online, îşi extinde portofoliul şi intră în industria evenimentelor, cu o investiţie de 150.000 de euro, o platformă care conectează furnizorii de servicii de evenimente cu potenţiali clienţi interesaţi de organizarea unui eveniment, potrivit unui comunicat al companiei remis, joi, AGERPRES.

De altfel, o parte din investiţie va fi direcţionată în cea mai mare parte către dezvoltarea platformei, prin adăugarea unor noi funcţionalităţi care să permită utilizatorilor să organizeze şi să coordoneze un eveniment complet prin intermediul Tulipr.ro.

O altă parte din investiţie va fi alocată promovării platformei, astfel încât serviciul să ajungă la cât mai mulţi potenţiali utilizatori.

În contextul evenimentelor, Soluţia Tulipr.ro a fost lansată în octombrie 2020 şi de atunci a înregistrat o creştere semnificativă. La doar 6 luni de la lansare, platforma găzduia mai mult de 500 de furnizori activi şi a atras mii de utilizatori interesaţi de organizarea unui eveniment privat sau de business. Doar în luna mai din acest an au fost încheiate cu succes peste 100 de contracte de colaborare prin intermediul Tulipr.ro.

„Tulipr.ro a pornit tocmai de la nevoia de a centraliza multitudinea de produse şi servicii din industria evenimentelor, dar şi de a crea o platforma structurată şi uşor de navigat pentru clienţi. După o perioadă de incubaţie, de câteva luni, în care am căutat şi am analizat modele similare de business din Europa şi Statele Unite, am creat un concept adaptat pentru piaţa din România, sub forma Tulipr.ro. Lansarea în pandemie ne-a ajutat, pentru că am putut să ne conectăm şi chiar să cunoaştem personal cel puţin o treime dintre furnizori. În plus, pandemia a grăbit tranziţia către online, astfel încât la momentul lansării Tulipr.ro, nevoia de a găsi clienţi şi furnizori pentru evenimente în mod eficient online era deja foarte clară”, spune Ioana Dragomir, una dintre fondatoarele Tulipr.ro.

Pandemia a forţat oamenii şi companiile să amâne evenimentele pe care le aveau în plan. După ridicarea restricţiilor anti-COVID, interesul a crescut foarte mult. Platforma Tulipr.ro a înregistrat un număr mai mare de solicitări pentru perioada de vară a acestui an, iar cererile încep deja să apară şi pentru evenimente planificate pentru 2022, cu un nivel mai ridicat de complexitate decât până acum.

„Este o perioadă foarte bună pentru industria evenimentelor. Pentru a se adapta, jucătorii trebuie să fie cât mai vizibili şi accesibili unii pentru ceilalţi, astfel încât procesul de organizare a unui eveniment să fie cât mai eficient. Platforma Tulipr.ro exact asta face, conectează clienţii cu furnizorii de servicii, crescând vizibilitatea pentru cei din industrie şi oferind mai multe opţiuni celor care vor un eveniment”, menţionează Călin Fusu, CEO Neogen.

Platforma îi ajută pe toţi cei ce activează în industria evenimentelor să îşi crească vizibilitatea conectând cererea cu oferta într-o manieră simplă, rapidă şi transparentă, printr-un sistem inteligent. „Mai departe, ne concentrăm asupra calităţii şi funcţionalităţii platformei, astfel încât să devină indispensabilă tuturor celor care organizează evenimente. Obiectivul nostru este ca până la finalul anului, platforma să devină cel mai mare marketplace pentru evenimente şi să fie încheiată în fiecare zi o colaborare de succes prin intermediul ei”, declară Larisa Burcă, fondatoare Tulipr.ro.

Tulipr.ro îşi propune eficientizarea procesului de identificare şi contractare a furnizorilor de servicii pentru evenimente, venind astfel în sprijinul organizatorilor de evenimente, clienţi persoane fizice sau companii. Utilizatorii completează formularul cu informaţii cheie şi acesta este distribuit automat, conform unor algoritmi, tuturor furnizorilor al căror profil corespunde cu nevoia clientului.

Tulipr.ro se adresează deopotrivă sectorului de evenimente private, cât şi corporate, culturale sau sociale.

Sursa: agerpres
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata