Raiffeisen Bank a digitalizat total relaţia cu casele naţionale de pensii

În prezent, Raiffeisen Bank a digitalizat total relaţia cu casele naţionale de pensii, procesarea dosarelor şi alimentarea conturilor deschise la bancă făcându-se acum online.

Vladimir Kalinov vicepreşedinte retail la Raiffeisen Bank a declaret: „Am mai parcurs încă un pas important în procesul de digitalizare a serviciilor oferite clienţilor noştri. Acest pas înseamnă consolidarea relaţiei cu un segment de clienţi important pentru bancă prin eficientizarea serviciilor şi a proceselor operaţionale. In prezent avem active aproximativ 350.000 de conturi de pensii.”

În context financiar-bancar, această măsură acoperă relaţia cu CNPP, MAI, MapN, SRI.

De acum, procesarea, respectiv transmiterea dosarelor pentru încasarea pensiilor în cont deschis la Raiffeisen Bank se face exclusiv online.

Aşadar, Raiffeisen Bank deserveşte 2,2 milioane de clienţi, persoane fizice si juridice. Banca are peste 4.600 de angajaţi, 300 de agenţii în toată  ţara, 700 de ATM-uri, 400 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) si o reţea de peste 24.400 de POS-uri.

Sursa: Businessmagazin.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata