Retailer-ul Leroy Merlin estimează dublarea veniturilor din e-commerce

Retailer-ul specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit Leroy Merlin  estimează o dublare a veniturilor generate de segmentul de e-commerce în următoarele luni, după ce marţi a anunţat că, începând din iulie, întregul portofoliu de produse este disponibil în magazinul online, cu livrare în toată ţara, conform unui comunicat remis AGERPRES.

De acum, clienţii Leroy Merlin din toată ţara vor avea astfel posibilitatea să cumpere online sau să comande telefonic, alegând din cele 30.000 de produse care alcătuiesc gama completă a retailerului. Printre categoriile nou adăugate în magazinul online sunt produsele de dimensiuni mari şi medii precum materialele de construcţii sau utilajele.

În contextul financiar al reprezentanţilor Leroy Merlin, se evidenţiază o politica de preţ a produselor comercializate în modul online, că este identică cu cea aplicată în magazinele fizice ale retailerului francez.

„Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum însă a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piaţa locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienţilor de a achiziţiona online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în ţară. În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar şi mai mult, dintre clienţii noştri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers. Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendinţă, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari şi mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, a declarat Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Din punct de vedere comercial şi din datele companiei, în ultimul an, în topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin s-au aflat: produsele de grădinărit, decoraţiunile şi uneltele. Odată cu dezvoltarea segmentului e-commerce şi integrarea online a întregii oferte, compania estimează că acest top se va schimba în următoarele luni, urmând a fi preferate pentru achiziţionarea online materialele de construcţii, uşile & ferestrele sau pardoselile.

Astfel, Leroy Merlin este liderul european al pieţei de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcţii, decoraţiuni şi grădinărit. Compania deţine 800 de magazine în 15 ţări din Europa, Asia, Africa şi America de Sud şi are peste 115.000 de angajaţi.

În România funcţionează 19 magazine Leroy Merlin, cu peste 2.500 de angajaţi, în 14 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara, Oradea şi Târgovişte.

Sursa: agerpres
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata