Sloganul de ţară propus de Elena Udrea nu surprinde adevărul despre starea actuală a ţării

Vicepreşedintele PC, Bogdan Diaconu, consideră că sloganul de ţară propus de ministrul Dezvoltării, Elena Udrea, nu surprinde adevărul despre starea actuală a ţării, ‘prăbuşită de guvernarea catastrofală a PDL-ului’.

‘În mod corect, brandul de ţară al lui Udrea ar trebui să fie ‘Exploraţi ruina în care PDL a transformat România!’, cu imagini de la inundaţiile în timpul cărora guvernanţii i-au lăsat pe sinistraţi singuri în faţa puhoaielor, de la manifestaţiile din faţa Cotroceniului, în care jandarmii îi bruscau pe pensionarii care-şi cereau dreptul la viaţă, dar şi cu spectacolul superb al maşinilor de lux cu care au venit pedeliştii la întâlnirea cu preşedintele Traian Băsescu de la Snagov’, a spus Diaconu, potrivit unui comunicat de presă transmis joi (29 iulie 2010).

Vicepreşedintele PC susţine că turiştii străini ar putea fi invitaţi să viziteze sălile de sport pe care le construieşte Elena Udrea în sate fără canalizare, să vorbească cu românii evacuaţi din locuinţe pentru că nu au mai avut bani să-şi plătească ratele la bănci în urma disponibilizărilor ori a scăderii salariilor, sau să admire ‘fericirea’ bolnavilor care îşi cumpără singuri medicamentele.

Diaconu i-a sugerat, totodată, ministrului Dezvoltării să folosească pentru transportul turiştilor ‘capsule de teleportare’, pentru ca aceştia să nu poată vedea ‘craterele din şoselele patriei şi cozile lungi de maşini ale localnicilor’.

‘Iar dacă turiştii nu vor fi satisfăcuţi de imaginile inedite ale turismului românesc, Udrea ar trebui să îi invite pe călători, la finalul excursiei, pe plajele din Monte Carlo, acolo unde, potrivit pedelistului Cezar Preda, se iau deciziile care au transformat România în ‘grădina’ de care vorbeşte brandul de ţară, dar care aduce din ce în ce mai mult a cimitir’, a mai spus Diaconu.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata