Soluţia de eCommerce easySales a încheiat procesul de finanţare, în mai puţin de 48 de ore de la listarea pe platforma SeedBlink

Soluţia de automatizare şi centralizare a activităţilor de eCommerce easySales a încheiat procesul de finanţare cu obiectivul de a atrage 350.000 de euro, în mai puţin de 48 de ore de la listarea din data de 6 mai, prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink, conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES.

Această sumă a fost atrasă sub forma unui împrumut convertibil, iar 57 de investitori au participat la runda de finanţare.

„Suntem motivaţi de votul de încredere pe care investitorii l-au acordat proiectului nostru. Evaluarea noastră, planurile şi strategia s-au dovedit nu doar corecte, ci şi atractive, atât pentru investitorii români, cât şi pentru cei din afara graniţelor. Vom lucra în continuare, cu ambiţie, la dezvoltarea unui proiect românesc, care creşte prin know-how-ul şi dedicaţia echipei, cu susţinerea unui deja puternic grup de investitori”, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Astfel, 7X Capital a fost investitor principal în noua rundă de finanţare, cu un pachet în valoare de 50.000 de euro. Cu excepţia sa, cel mai mare investitor unic a subscris, în cadrul procesului de listare, suma de 35.000 de euro. Tichetul minim pentru investiţie a fost de 2.500 de euro, iar doi dintre cei 57 de investitori reprezintă entităţi din afara graniţelor României.

Din grupul de investitori confirmaţi fac parte investitori recurenţi, cu istoric demonstrat în platforma Seedblink, utilizatori sau clienţi deja existenţi ai serviciilor easySales, dar şi entităţi care s-au alăturat proiectului odată cu debutul campaniei de comunicare a listării.

„Odată cu noua rundă de finanţare, compania se apropie de obiectivele anului 2024 – venituri lunare de peste 1.500.000 de euro, pentru o prezenţă internaţională.
easySales, printre ai cărei 160 de clienţi de la finele lui 2020 se număra şi ING Netherlands, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproximativ 150.000 de euro. Ţintele pentru anul în curs sunt de triplare a numărului de clienţi, până la 500, dar şi de atingere a veniturilor recurente anuale de peste 300.000 de euro”, se menţionează în comunicat.

Conctret, clienţii din portofoliu au listat un număr de peste 3 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 596.000 facturi şi 622.000 documente de livrare în mod automatizat şi au tradus 119.000 documentaţii de produse.

Până în prezent, dezvoltarea easySales, fondată de Ciprian şi Iulian Cazacu, a implicat investiţii de aproximativ 350.000 de euro.

Aşadar, easySales este o platformă B2B şi un start-up în creştere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerţul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a preţurilor şi a vânzărilor.

Sursa: agerpres
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata