Ţinta Profi, pentru 2021 este să deschidem şi să modernizăm 250 de magazine. „Modernizarea presupune un volum mai mare de muncă decât o inaugurare“

 

Lanţul de magazine Profi, controlat de fond de investigaţii Mid Europa Partners, are ca ţintă pentru acest an să se deschidă şi să modernizeze 250 de unităţi. Spre comparaţie, în 2020 au fost deschise în total circa 240 de magazine noi.

„În prima jumătate a lui 2021 am deschis 80 de unităţi în întreaga ţară şi în cursul acestui an planificăm să deschidem şi să modernizăm un total de 250 de magazin“, afirmă Gaetan Pacton, director de expansiune al Profi.

În opinia sa, Găetan adaugă însă că transformarea unităţilor conform noului concept de magazin, presupune un volum mult mai mare de activitate decât deschiderea normală.

Astfel că, „Totodată, din varii motive am şi închis opt dintre magazinele noastre.“

În contextul iniţial, compania vorbea de 250 de deschideri, fără inaugurări, însă a schimbat planul odată cu repoziţionarea.

Aşadar, compania ce are aproape 1.500 de magazine în România a anunţat recent că merge din nou către modelul de discount la aproape un deceniu de la repoziţionarea pe segmentul de proximitate.

Din punct de vedere al viitorului, din dotinţa de a se extinde şi pentru a-şi dezvolta prezenţa în România, compania are anual un buget de investigaţii de circa 100 mil. euro, conform informaţii comunicate anterior.

Sursa: Businessmagazin.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata