Evenimentul se concentrează pe aplicarea practică a cunoștințelor în analiza datelor și inteligență artificială pentru a răspunde la provocări reale, venite din partea Veridion și a partenerilor săi, cu premii totale de 15.000 de euro. De asemenea, participanții vor putea sa se înscrie intr-un turneu bazat pe conceptul de 20 de întrebări, adaptat pentru a explora date de companie cu ajutorul tehnologiilor de Machine Learning (ML).
În afirmaţiile sale, „Participarea la un hackathon poate fi motivată de dorința de a câștiga premii sau de a întâlni mentori inspiraționali, însă valoarea adăugată reală vine din oportunitatea de a interacționa cu persoane cu mentalități similare. Astfel de evenimente oferă șansa unică de a construi conexiuni semnificative cu antreprenori, investitori și profesioniști talentați, accelerând progresul personal și profesional printr-o rețea extinsă de contacte valoroase”, spune Florin Tufan, CEO Veridion.
Concret, Veridion utilizează tehnologia de inteligență artificială (AI) pentru a analiza miliarde de pagini web pe săptămână, cu scopul de a construi și menține o bază de date cu adevărat precisă, la scară globală, de date despre companii.
Bazele de date obținute astfel pot fi apoi utilizate de companii pentru găsirea de furnizori, automatizarea proceselor de ”underwriting”, modelare de risc, cercetare de piață, etc.
Cum s-a desfăşurat ediția precedentă?
Prima ediție care a avut loc în luna iulie anul trecut a cunoscut un număr de 14 echipe care au intrat în competiție, cu AIsite câștigând premiul principal și bounty-ul pentru Website Generation Challenge, totalizând 7.500 de euro, pentru soluția lor inovatoare de modernizare automată a site-urilor web.
Practic, aproximativ 70% dintre participanții la prima ediție au provenit din domenii tehnice, și anume dezvoltare software, inginerie, analiză de date și administrare IT, subliniind accentul evenimentului pe tehnologie avansată și inovație.
Ce aduce nou ediția aceasta?
Această nouă ediție se distinge prin parteneriate noi, provocări captivante, premii substanțiale, mentorat de excepție și angajamentul direct al echipei ML Veridion. Participanții pot opta pentru înscriere individuală sau în echipe de 3-5 persoane și sunt încurajați să-și aducă propriile idei sau să accepte challenge-uri de la parteneri.
Concret, Hackathon-ul vine cu o nouă provocare: un turneu bazat pe conceptul de 20 de întrebări, reinventat pentru a explora date de companie cu ajutorul tehnologiilor de Machine Learning (ML). Participanții vor aplica metode de analiză de date și raționament logic pentru a dezvălui informații ascunse ale companiilor, testându-și abilitățile tehnice și creativitatea.
Resurse și premii
O gamă largă de resurse va fi disponibilă pentru participanți, inclusiv acces la date detaliate despre companii, API-uri ChatGPT, și infrastructură dedicată. Proiectul digital care rezolvă cel mai bine din punct de vedere tehnic o problemă reală va fi recompensat cu 5.000 de euro, plus premii specifice pentru fiecare provocare.
În România, Veridion este un furnizor de date de nouă generație specializat în date firmografice, care menține o bază de date actualizată săptămânal de peste 80 de milioane de profiluri de companii.
Sursa: www.economica.net