Vodafone Business lansează V-Hub, o platformă online dedicată companiilor mici şi mijlocii, cu acces gratuit la resurse şi informaţii relevante în ceea ce priveşte digitalizarea,
conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES.
Platforma V-Hub îşi propune să fie un instrument care să le ofere IMM-urilor un sprijin real, care să le ajute să se dezvolte şi să opereze cu succes într-o lume digitală.
Din punct de vedere funcţional, platforma este structurată în patru secţiuni principale: Expertiză digitală, Marketing digital, Securitate digitală şi Muncă de la distanţă. Aici utilizatorii vor regăsi materiale şi informaţii practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul digital, precum ameninţările informatice şi cum îşi pot proteja afacerea împotriva acestora, cum îşi construiesc o prezenţă online, cum îşi creează un website, cum se pot promova utilizând social media sau cum menţin productivitatea într-un sistem de muncă hibrid.
Totodată, platforma V-Hub oferă acces gratuit la o serie de tutoriale practice şi cursuri care să ajute companiile mici şi medii să se adapteze unei lumi în continuă schimbare.
În contextul operaţional, prin intermediul V-Hub, companiile pot intra în legătură cu un consultant Vodafone Business pentru sfaturi şi mai multe informaţii legate de principalele teme ale platformei, care vor fi oferite gratuit.
„Deseori ne referim la companiile mici şi mijlocii ca fiind coloana vertebrală a economiei. La nivelul României, acestea generează două treimi din locurile de muncă, fiind, astfel, o componentă vitală a economiei şi o parte integrantă a inovării şi dezvoltării. Contextul pandemic ne-a arătat şi mai clar importanţa şi necesitatea de a avea un mediu de business rezilient, pregătit să facă faţă şi să răspundă oricăror provocări. Din păcate, companiile mici şi mijlocii au fost puternic lovite şi cele mai expuse, în special pe fondul unui grad de digitalizare scăzut în acest segment. Ştim că acele companii care investesc în servicii digitale au gestionat mai bine provocările utilizând tehnologia pentru a-şi adapta rapid modul de lucru. De aceea, nevoia de transformare digitală este critică pentru afacerile mici şi medii din România. Vodafone s-a angajat să sprijine companiile mici şi medii în acest demers, să fie un partener de încredere pentru acestea în procesul de transformare digitală şi adaptare la un mediu în continuă schimbare. Iniţiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România cu informaţii relevante şi consiliere gratuită din partea consultanţilor noştri este unul dintre instrumentele prin care ne propunem să concretizăm acest obiectiv”, a declarat Mihnea Rădulescu, director Vodafone Business Unit.
În prezent, Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile şi fixe în Europa şi cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Compania operează reţele mobile şi fixe în 21 de ţări şi 49 de reţele mobile partenere. La 31 martie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV şi peste 123 milioane de dispozitive IoT conectate.