SEO se referă la toate măsurile care influențează pozitiv clasarea unui site web în motorul de căutare precum Google. Optimizarea pentru motorul de căutare are multe avantaje pentru companii și este deosebit de potrivită pentru a ajunge la noi clienți prin internet. Ce se poate face cu ajutorul unei agentii SEO cu adevărat pentru site-ul tău? Achiziționarea de noi clienți prin Google, canal suplimentar de vânzare, măsura digitală a vânzărilor, mai mulți vizitatori pe site, măsura de marketing direcționată, texte mai bune pe site
SEO ca măsură digitală de vânzări
În ultimii ani, marketingul digital – marketingul online – a câștigat în importanță în comparație cu marketingul tipărit. Odată cu utilizarea din ce în ce mai mare a mediilor de internet și a platformelor online de către tot mai mulți oameni, s-a schimbat și punctul de vedere al marketingului. În secolul 21, clienții nu mai sunt atenționați doar prin fluturași, broșuri sau publicitate TV, ci în primul rând prin Google, Facebook și Amazon. SEO este o măsură suplimentară de vânzări digitale. Alegând cuvinte cheie potrivite pe care utilizatorii le caută pe Google, companiile au șanse mari să fie găsite de noi potențiali clienți.
Pentru cine este SEO?
Optimizarea site-ului ajută toate companiile – mari sau mici – care doresc să fie găsite pe Google de către potențialii clienți. Calculul este destul de simplu: cu cât ești plasat mai sus pe Google, cu atât se va face clic mai des pe site-ul companiei tale. Dacă nu ești găsit pe prima pagină a Google, nu vei primi vizitatori. Iată un extras al unor companii care se bazează pe SEO ca măsură de vânzări: agenți imobiliari, contabili și avocați, medici stomatologi, medici naturişti si ortodonţi, startup-uri, companii mijlocii (de exemplu: b2b), magazine online, consultanți în management, antrenori și agenții.
Servicii SEO pentru agenții imobiliare
Măsurile clasice de marketing imobiliar includ expuneri, reclame în reviste imobiliare sau reviste regionale, fluturași sau afișe. Dacă în trecut, atunci când căutau o casă, un teren sau un apartament, oamenii obișnuiau să apeleze la ziar pentru a răsfoi anunțurile imobiliare, astăzi, cumpărătorii și chiriașii folosesc acum din ce în ce mai mult surse digitale. Datorită interogărilor mari de căutare lunare, optimizarea proprietății pentru Google are sens perfect. Ca rezultat, proiectele imobiliare mai mari pot fi comercializate excelent. Există un potențial mare de a genera trafic și de a găsi potențiali cumpărători pentru proprietatea în cauză. Agenții imobiliari în special, ar trebui așadar să nu se mai concentreze doar pe canalele clasice de marketing, ci să dezvolte strategii SEO direcționate, pentru a fi vizibili în motorul de căutare și pentru a putea ajunge la grupurile potrivite de cumpărători. Desigur, acest lucru nu înseamnă că brokerii imobiliari trebuie să se descurce fără presa scrisă – mai degrabă, ar trebui să existe o interacțiune echilibrată între marketingul online și offline.