Program prelungit la serviciile de evidenţă a persoanelor din Bucureşti, cu ocazia alegerilor

Programul de lucru cu publicul al serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor din municipiul Bucureşti va fi prelungit, cu ocazia alegerilor locale.

Astfel, persoanele cu drept de vot care nu au act de identitate sau deţin unul cu termen de valabilitate expirat se pot adresa angajaţilor Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor din Municipiul Bucureşti (DGEPMB) inclusiv sâmbătă, între orele 8,00 şi 16,00, şi duminică, între orele 8,00 şi 21,00.

Potrivit unui comunicat, cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului.

Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii de identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1, 3 şi 6, unităţile CEC, în sectoarele 4 şi 5 sau la oficiile poştale, în sectorul 2.

Pentru eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de identitate, cetăţenii vor prezenta şi un timbru fiscal în valoare de 4 lei.

Potrivit sursei citate, atunci când nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civilă, dovezi cu privire la domiciliu, etc.), se va elibera o carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi 3 fotografii de mărimea 3/4 cm şi taxa de 1 leu, achitată în acelaşi mod ca şi în cazul cărţilor de identitate.

act de identitatealegeri localevot
Comentarii (0)
Adaugă comentariu