VW confirmă că își va schimba denumirea unității din SUA în „Voltswagen”

Unitatea americană a producătorului de autovehicule german Volkswagen AG a confirmat că își va redenumi operațiunile din SUA drept „Voltswagen of America”, deoarece își va concentra atenția asupra vehiculelor electrice.
Numele revizuit intră în vigoare în luna mai, iar anunțul a apărut după ce mai multe puncte de vânzare au raportat luni un proiect de comunicare postat în mod eronat pe site-ul web al producătorului auto din SUA.

„S-ar putea să ne schimbăm K-ul pentru un T, dar ceea ce nu schimbăm este angajamentul acestui brand de a face vehicule de cea mai bună clasă pentru șoferi și oameni de pretutindeni”, a declarat Scott Keogh, președinte și CEO al Voltswagen of America.

Producătorul german s-a angajat să vândă un milion de vehicule electrice în întreaga lume până în 2025.

Logo-ul tradițional VW Dark Blue va rămâne pentru vehiculele alimentate cu gaz și va folosi un nou logo albastru deschis pentru vehiculele electrice. Compania va folosi „Voltswagen” ca insignă exterioară pentru toate modelele EV, iar vehiculele pe benzină vor avea doar emblema VW.

Schimbarea numelui nu va avea impact asupra altor mărci VW precum Audi, Porsche sau Bentley.

VW spune că în curând vor apărea noi semne exterioare și interioare pe toate proprietățile și reprezentanțele SUA.
Volkswagen a recunoscut în 2015 că a folosit software ilegal pentru a instala testele motoarelor diesel din Statele Unite, provocând cea mai mare criză corporativă din Germania și costând producătorului auto peste 32 de miliarde de euro (38 miliarde de dolari) în amenzi, reparări și costuri legale.

Producătorul auto german, care operează în Statele Unite din 1955, a declarat pe Twitter: „Știm, 66 de ani, este o vârstă neobișnuită pentru a-ți schimba numele, dar am fost întotdeauna tineri la suflet”.

Al doilea producător auto din lume se așteaptă să dubleze livrările de vehicule electrice și să sporească profiturile pentru marca sa de bază în acest an, după ce și-a intensificat trecerea la vehicule complet electrice.

Brandul Volkswagen își propune să investească 16 miliarde de euro (19 miliarde de dolari) în electrificare și digitalizare până în 2025.

 

UPDATE: Nu va interveni nicio schimbare de nume a VW SUA, întrucât compania susține că lansarea falsă a fost o glumă de marketing de 1 Aprilie.

Sursa: Reuters
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata