Care este decizia lui Elon Musk cu privire la livrările auto Tesla

34

Pe fondul limitării accesului către porturi, dar și a creșterii costurilor de transport, CEO-ul Tesla, Elon Musk, le-a transmis angajaților săi un e-mail, cerându-le să găsească modalități de a reduce costul livrării de vehicule electrice către clienți.

În viziunea lui Musk, pentru atingerea acestui obiectiv, poate fi făcută chiar și prin sacrificarea țintei de vânzări trimestriale. Cu alte cuvinte, livrările de mașini Tesla către clienții ar putea să sufere întârzieri și mai mari decât cele pe care le întâmpină în prezent.

Din reletările CNBC, reiese că anul acesta, compania Tesla s-a străduit să livreze mașini noi clienților din SUA, în conformitate cu intervalele de date promise inițial dar unii clienți Tesla au întâmpinat întârzieri de luni de livrare.

De altfel, Tesla nu este singura companie care îi lasă pe clienți să aștepte mai mult decât speraseră pentru noile lor mașini electrice. Săptămâna trecută, un nou concurent pe piața mașinilor electrice din SUA, Rivian Automotive, a notificat persoanele care și-au rezervat modelul de SUV electric R1S că vor fi întârzieri de livrare.

În această perioadă pandemică, vânzările au crescut în acest an pentru Tesla, aparent neafectat calendarul de livrare imprevizibil.

În contextul numărului, livrările de vehicule Tesla s-au ridicat la aproximativ 500.000 în total în 2020, iar în primele trei trimestre ale anului 2021 a fost depășit deja nivelul de anul trecut. Potrivit celui mai recent raport Tesla, în primele nouă luni ale acestui an livrase deja 627.350 de vehicule.

Aşadar, de la începutul anului, compania nu a anunțat un obiectiv clar în ceea ce privește livrările de vehicule pentru 2021, dar a menționat, într-un context mai larg, că se așteaptă la o creștere medie anuală a livrărilor de 50%” pe un orizont multianual.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata