Casa germană de modă Hugo Boss a înregistrat vânzări în primul trimestru aproape duble în China continentală, iar afacerea sa de îmbrăcăminte casual a revenit la creștere, previzionând o revenire în restul afacerii în cursul anului 2021 pe măsură ce blocajele COVID-19 se ușurează.
Compania cunoscută pentru costumele sale elegante pentru bărbați a declarat miercuri că are încredere că vânzările din al doilea trimestru se vor dubla și speră să genereze un profit operațional pozitiv în această perioadă, deși nu poate oferi o perspectivă precisă.
Hugo Boss nu a comentat impactul unui boicot al mărcilor occidentale de către consumatorii chinezi lansat la sfârșitul lunii martie asupra acuzațiilor occidentale de muncă forțată în Xinjiang.
Cel puțin trei vedete chineze au declarat în martie că renunță la Hugo Boss, iar unii utilizatori de internet s-au jurat să boicoteze marca definitiv.
China este o piață cheie în creștere pentru Hugo Boss. Comparativ cu primul trimestru al anului 2019, cu un an înainte ca pandemia de coronavirus să lovească regiunea, vânzările ajustate în funcție de monedă au crescut cu 29% în China continentală, în acest trimestru.
În general, vânzările grupului au scăzut cu 10%, la 497 milioane de euro (597 milioane de dolari), în timp ce Hugo Boss tocmai a reușit să obțină un profit operațional de 1 milion de euro, înaintea previziunilor medii ale analiștilor pentru 442 milioane și, respectiv, o pierdere de 28 milioane.
Compania a declarat că vânzările de îmbrăcăminte casual au revenit la creșterea medie de o singură cifră, iar vânzările online au crescut cu 72%.
Acțiunile Hugo Boss au crescut luna trecută la speculațiile cu privire la o posibilă ofertă pentru companie, după ce mass-media britanică a citat un interes pentru companie, inclusiv de la grupul francez de lux LVMH.