În a doua fabrică din București, Musette a investit 1 milion euro, unde angajează 100 de persoane

29

În cadrul unui interviu, Cristina Bâtlan fondatorul Musette a informat că brandul românesc de modă Musette a cumpărat o fabrică în Otopeni, în București, unde va produce încălțăminte pentru copii și bărbați. Compania mai deține încă două fabrici în Huși și București.

Astfel, fabrica din Otopeni a fost inițial condusă de un antreprenor italian. Musette a preluat în 2021 întreaga fabrică, inclusiv echipa și utilajele.

În precizările sale, „Investiția inițială a ajuns undeva la circa 1 milion euro și cu siguranță vom investi mai muți bani în timp, pe măsură ce vom crește capacitatea de producție”, a declarat Cristina Bâtlan, fondator Musette.

În plus, producția de încălțăminte pentru copii și bărbați a început deja din luna octombrie. Pentru noua fabrică, Cristina Bâtlan spune că a dat startul recrutărilor, dorind să angajeze în primă fază 100 de persoane.

Pentru că în prezent, fabrica nu are o capacitatea foarte mare de producție şi compania Musette produce în jur de 100 de perechi de încălțăminte pe zi, ceea ce înseamnă circa 2.500-3.000 de pantofi pe lună,  Cristina Bâtlan își propune ca până anul viitor să fabrice între 6.000-7.000 de perechi pentru copii și bărbați.

În acest context, încă suntem în perioada de tranzit. După două sezoane ne vom putea atinge țintele dorite. Vrem să ajungem la 5.000 de perechi pe lună. Suntem în perioada de teste și de acomodare. Am început și recrutările. Având deja în echipă tehnicieni italieni, cu experiență, putem să angajăm și persoane care au mai puține cunoștințe în domeniu sau care nu au mai lucrat niciodată în producție”, precizează antreprenoarea.

Reprezentanții Musette spun că doresc să recruteze în principal oameni tineri, care să poată lucra cu echipamente moderne, cum ar fi roboți sau mașini specializate.

Aplicația Musette va fi lansată la începutul anului 2022

Inițial, Cristina Bâtlan a declarat în cadrul interviului că urmează să lanseze o aplicaţie, însă planurile au fost amânate. Platforma ar putea fi construită ca o zonă de interacțiune atât între companie și clienți, cât și între clienți.

Vom lansa aplicația noastră cel mai sigur în februarie anul viitor și vom integra și elemente de inteligență artificială, prin care utilizatorii vor naviga mai ușor.

Concret, Asistent personal, shopping în doi pași, retur sau schimb și acces la sfaturile unui stilist sunt unele dintre beneficiile care vor fi integrate în aplicație.

Astfel, „Ne gândim ca pe viitor să implementăm și tehnologii precum Realitatea Augumentată, prin care clienții vor putea proba virtual produsele, de la încălțăminte până la genți”, precizează antreprenoarea.

Mai mult, deși Musette plănuiește să se digitalizeze, Cristina Bâtlan este de părere că shopping-ul din magazinele fizice nu va dispărea prea curând.

În viziunea sa, „Cumpărăturile offline vor rămâne o experiență în sine. Nu toți consumatorii vor fi pregătiți să facă această schimbare, însă trebuie să oferim opțiuni pentru toate categoriile de clienți”.

 În 2021, compania a investit deja peste 150.000 euro în digitalizare și dorește ca și anul viitor să pună pe masă cel puțin aceeași sumă.

În România, companiaMusette este un brand românesc de modă care vinde pantofi și genți de piele, înființat în 1992 de către antreprenoarea Cristina Bâtlan, atunci în vârsta de 19 ani. În 2020 compania număra 470 angajați și o cifră de afaceri de 62 milioane lei, potrivit datelor publice disponibile.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata